استاندار خوزستان عنوان کرد:

وضعیت شرکت لوله‌سازی خوزستان شفاف‌سازی شود

تاریخ انتشار: یکشنبه 9 خرداد 1400 | 09:02 ق.ظ
وضعیت شرکت لوله‌سازی خوزستان شفاف‌سازی شود قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان شامگاه امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به تأکید های مقام معظم رهبری نسبت به رفع موانع تولید و نامگذاری سال با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها عنوان کرد: این جلسات هر هفته به صورت منظم با حضور مسئولین و مدیران مربوطه برگزار می […]

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان شامگاه امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به تأکید های مقام معظم رهبری نسبت به رفع موانع تولید و نامگذاری سال با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها عنوان کرد: این جلسات هر هفته به صورت منظم با حضور مسئولین و مدیران مربوطه برگزار می شود.

وی همچنین گفت: پیش از برگزاری جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، جلسات تخصصی جهت بررسی دقیق موضوعات برگزار می شود و در نهایت دستور کار جلسات مشخص می شود.

وی افزود: مشکلات شرکت لوله‌سازی خوزستان در این جلسه مطرح و پیگیری شد و با توجه به مباحثی که در خصوص این شرکت در فضای مجازی وجود دارد، باید در جلسه‌ای وضعیت شرکت لوله‌سازی خوزستان شفاف‌سازی شود.

استاندار خوزستان با تأکید بر شفافسازی مسائل و موضوعات شرکت لوله‌سازی خوزستان گفت: باید مسائلی از جمله اینکه چه مسائلی وجود داشت، چه بر این شرکت گذشت و چه کاری باید برای این شرکت انجام داد، مطرح و شفاف‌سازی شود.

استاندار خوزستان افزود: باید با هماهنگی روابط عمومی استانداری، نشست خبری با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور اهالی رسانه و فعالان فضای مجازی به زودی برگزار و تمام جنبه‌های مساله لوله‌سازی خوزستان بررسی و راهکار مورد نظر برای وضعیت این شرکت ارائه شود.

استاندار خوزستان گفت: در بحث فولاد به دلیل اینکه برخی تصمیمات استانی و برخی دیگر ملی است و با توجه به این موضوع پیشنهاداتی در این زمینه ارائه شد.

وی همچنین گفت: موضوع تسهیلات چند واحد تولیدی با بانک تجارت بود که یک طرح در منطقه اقتصادی پتروشیمی با ۹۷ درصد پیشرفت و طرحی دیگر در یکی از واحد های فولاد خوزستان و همچنین طرحی در بود که مصوب شد تسهیلاتی به این طرح ها داده شود.

 
 

 

 

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار