دستگیری ۲۱ دلال و کارچاق کن در خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 9 خرداد 1400 | 09:22 ق.ظ
دستگیری ۲۱ دلال و کارچاق کن در خوزستان رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: با تلاش حفاظت و اطلاعات دستگاه قضایی خوزستان در ۲ ماه اول سال جاری در برخورد با تخلفات، ۲۱ نفر از افراد دلال و کارچاق کن را شناسایی و دستگیر کرده است.  حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی اظهارداشت: در این مدت با تلاش و همت حفاظت و اطلاعات دستگاه […]

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: با تلاش حفاظت و اطلاعات دستگاه قضایی خوزستان در ۲ ماه اول سال جاری در برخورد با تخلفات، ۲۱ نفر از افراد دلال و کارچاق کن را شناسایی و دستگیر کرده است.

 حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی اظهارداشت: در این مدت با تلاش و همت حفاظت و اطلاعات دستگاه قضایی استان ۲۱ نفر که بعضی از آنها در ادارات مختلف و تابعه اقدام به دلالی و کارچاق کنی می کردند دستگیر و بازداشت شدند.

وی ادامه داد: این افراد به صورت گسترده از طریق ارتباط و جلب اعتماد اصحاب پرونده وجوه کلانی را از افراد دریافت می کردند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان خوزستان با هشدار به دلالان ، متخلفان و افراد کارچاق کن خاطرنشان کرد: افرادی و کسانی که قصد منحرف کردن مسیر قانونی پرونده‌ها در محاکم قضایی را داشته باشند بدانند که دستگاه قضایی بدون مماشات و به شدت با آنان برخورد خواهد کرد.

برخورد با باند بزرگ زمین خواری در بهبهان

رئیس کل دادگستری خوزستان افزود: در بهبهان نیز با تلاش همکاران در حفاظت و اطلاعات دادگستری، یک باند بزرگ زمین خواری شناسایی و با قاطعیت با آن برخورد شد.

وی اقدامات صورت گرفته را نمونه‌های بارزی از تلاش‌های دستگاه قضایی استان در برخورد با مفاسد و دلالان دانست و گفت: دادگستری از این افراد غافل نمانده و برخورد با همین متخلفین، دلالان و کارچاق کن‌ها با جدیت دنبال می‌شود.

مرادی با تاکید بر اهمیت اعتماد عمومی نسبت به مجموعه دستگاه قضایی افزود: نظارت‌ها بر زیر مجموعه های دستگاه قضایی از توسعه و گسترش قابل توجهی برخوردار است؛ لذا تلاش شده تا محیطی سالم برای همکاران قضایی و اداری و مراجعان به دادگستری و سازمان های تابعه فراهم شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار