قائم مقام شهردار اهواز: حضور مستمر مجریان ذیصلاح در پروژه ها، توسعه پایدار در اهواز به وجود می آورد

تاریخ انتشار: یکشنبه 9 خرداد 1400 | 23:36 ب.ظ
قائم مقام شهردار اهواز: حضور مستمر مجریان ذیصلاح در پروژه ها، توسعه پایدار در اهواز به وجود می آورد سعیدی نیا قائم مقام شهردار اهواز با مجریان شهرداری دیدار و گفتگو کرد. وی در خصوص این جلسه عنوان کرد: در راستای پیشبرد اهداف شهرداری و طبق تاکید شهردار محترم و باتوجه به ظرفیت بسیار بالای نیروی انسانی متخصص در امور شهری و فنی در شهرداری اهواز ضرورت ایجاب می کند، استفاده لازم را با […]

سعیدی نیا قائم مقام شهردار اهواز با مجریان شهرداری دیدار و گفتگو کرد.

وی در خصوص این جلسه عنوان کرد: در راستای پیشبرد اهداف شهرداری و طبق تاکید شهردار محترم و باتوجه به ظرفیت بسیار بالای نیروی انسانی متخصص در امور شهری و فنی در شهرداری اهواز ضرورت ایجاب می کند، استفاده لازم را با بکارگیری این نیروها در جهت تحقق اهداف سازمانی ببریم.

وی افزود: در همین راستا ماموریتهایی با توجه به سابقه و تجربه این افراد به آنها واگذار می شود.

سعیدی نیا ادامه داد: از آنجاییکه هرسیستمی برای نیروهای خود هزینه می کند، انتظار دارد با توجه به تفویض اختیارات به ایشان متفاوت تر از سایرین عمل کنند.

وی گفت: پروژه های مختلفی در شهرداری اهواز وجود دارد که در سطح شهر در حال اجرا هستند و می طلبد که در کنار مدیران، مجریانی قرار بگیرند که بر پروژه ها تمرکز کرده و آنها را اجرایی کنند تا سرعت پیشرفت پروژه بیشتر شود. چرا که حضور مستمر مجریان ذیصلاح در پروژه ها، توسعه پایدار در اهواز به وجود می آورد

قائم مقام شهردار اهواز عنوان کرد: با مجریان جلساتی داشتیم و خواستیم که این عزیزان گزارش پیشرفت پروژه را بصورت هفتگی در اختیار ما قرار دهند.

وی گفت: هم اکنون ۲۵ مجری در شهرداری اهواز داریم که حکم مجری دارند و عمدتا نیروهائی هستند که دارای سوابق متعدد مدیریتی در شهرداری اهواز بودند.

این مقام مسئول عنوان کرد: نحوه ی گزینش این افراد هم با توجه به مسئولیتها و تخصص هایی است که قبلا به عهده آنان گذاشته شده بود.
هدف ما از انتخاب این مجریان ارتقا کمی و کیفی پروژه های شهرداری است و در پایان نیز عملکرد این دوستان ارزیابی خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار