جلسه رفع موانع پیشرفت پروژه تقاطع غیر همسطح شهید چمران برگزار شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 10 خرداد 1400 | 09:37 ق.ظ
جلسه رفع موانع پیشرفت پروژه تقاطع غیر همسطح شهید چمران برگزار شد روز گذشته هشتم خرداد ماه سال جاری ابراهیم نوشادی  شهردار اهواز  با پیمانکار پروژه تقاطع غیر همسطح شهید چمران در خصوص روند پیشرفت پروژه و مشکلات و موانع موجود تشکیل جلسه داد.   وی در خصوص این پروژه گفت: با توجه به قرار گرفتن این تقاطع در یکی از گر ه های ترافیکی و نزدیک شدن […]

روز گذشته هشتم خرداد ماه سال جاری ابراهیم نوشادی  شهردار اهواز  با پیمانکار پروژه تقاطع غیر همسطح شهید چمران در خصوص روند پیشرفت پروژه و مشکلات و موانع موجود تشکیل جلسه داد.

 

وی در خصوص این پروژه گفت: با توجه به قرار گرفتن این تقاطع در یکی از گر ه های ترافیکی و نزدیک شدن به فصل بازگشایی دانشگاه و مدارس باید در خصوص تسریع روند پروژه و رفع مشکلات آن هرچه سریعتر اقدامات لازم انجام شود.

 

شهردار اهواز افزود: این پروژه با یک سری مشکلات از نظر کابل های برق و فیبر نوری مواجه است که در هر دو مورد با شرکت مخابرات و توزیع برق صحبت کردیم و تک تک مشکلات با سازمان های متولی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد مسائل و مشکلات اجرا در اسرع وقت رفع شود تا پروژه بتواند با سرعت بیشتری پیش رود  و تا پیش از بازگشایی مدارس و دانشگاهها بخشی از پروژه به بهره برداری برسد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار