معاون بهره برداری شرکت خمیرمایه و الکل رازی منصوب شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 10 خرداد 1400 | 10:02 ق.ظ
معاون بهره برداری شرکت خمیرمایه و الکل رازی منصوب شد طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی، پژمان چهرازی به عنوان معاون بهره‌برداری این شرکت منصوب‌ شد.

 مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی در مراسم معارفه معاون جدید بهره برداری که شنبه هشتم خردادماه با حضور مدیران و معاونین این شرکت برگزار شد، گفت: پژمان چهرازی از مدیران باتجربه و باانگیزه صنعت‌ بزرگ توسعه نیشکر است که تجارب ارزنده‌ای در کارنامه مدیریتی خود دارد.

شهرام فرحمند با تاکید بر دستیابی به اهداف و ارتقای تولید در این شرکت افزود: در سالی که به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی نامگذاری شده، امید است با حضور نیروهای خلاق و کوشا شاهد هم‌افزایی بیشتر در امر تولید باشیم.

در این مراسم، معاون جدید بهره‌برداری شرکت خمیرمایه و الکل رازی گفت: در کنار سایر همکاران تلاشگر، توان و دانش خود را برای بهبود تولید و پیشبرد اهداف شرکت به کار خواهد بست.

چهرازی اظهار امیدواری کرد که همه کارکنان یکدل و همصدا در محیطی با نشاط و سلامت در راستای نیل به اهداف شرکت قدم بردارند.

پژمان چهرازی از چهره های ممتاز صنعت نیشکر است که در همایش های علمی در سطح استانی و منطقه حائز رتبه های برتر شده است.

شرکت خمیرمایه و الکل رازی از شرکت های توسعه نیشکر و صنایع جانبی است که تولید اتانول و خمیرمایه با بهره‌گیری از فناوری روز دنیا انجام می شود و زمینه اشتغال‌زایی ۵۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم را فراهم کرده است. این شرکت در ۳۰ کیلومتری جنوب اهواز واقع شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار