آشنایی با سند تک برگی اراضی زراعی و باغی در امیدیه

تاریخ انتشار: سه شنبه 11 خرداد 1400 | 10:52 ق.ظ
آشنایی با سند تک برگی اراضی زراعی و باغی در امیدیه کارگاه آموزشی آشنایی با تک برگی کردن اسناد زراعی و باغی در امیدیه برگزار شد.  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان امیدیه گفت: با توجه به مزایای تک برگی کردن اسناد ،ترویج شهرستان با همکاری کارشناسان امور اراضی اقدام به برگزاری یک کارگاه آموزشی تحت عنوان آشنایی با تک برگی کردن اسناد زراعی و باغی کرده است. […]

کارگاه آموزشی آشنایی با تک برگی کردن اسناد زراعی و باغی در امیدیه برگزار شد.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان امیدیه گفت: با توجه به مزایای تک برگی کردن اسناد ،ترویج شهرستان با همکاری کارشناسان امور اراضی اقدام به برگزاری یک کارگاه آموزشی تحت عنوان آشنایی با تک برگی کردن اسناد زراعی و باغی کرده است.

سید داود علوی فرد افزود: صدور اسناد تک‌برگی، گام مهمی در افزایش دقت برای شناسایی املاک و احراز ارتباط املاک با یکدیگر است ولی استقبال و گرایش مردم به سمت دریافت اسناد تک‌برگی نیازمند فرهنگ‌سازی و مستلزم آگاهی از مزایای آن است.

وی با بیان اینکه سند رسمی، مهمتر و معتبرتر از قولنامه و سند عادی است تصریح نمود: دوره آموزشی آشنایی با تک برگی کردن اسناد زراعی و باغی در مرکز جهاد کشاورزی آسیاب با حضور۱۶ نفر از کشاورزان ،کارشناسان امور اراضی به مدت یک روز برگزار شد.

علوی فرد با اشاره به مزایای اسناد تک‌برگی اظهار داشت: امکان جعل در این اسناد صفر بوده، موقعیت دقیق محل را نشان می‌دهد و امکان صدور سند مجدد برای آن محل به هیچ وجه وجود ندارد که از

این طریق، جلوی فساد نیز گرفته می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار