نماینده ولی فقیه در خوزستان؛

سو عملکرد علت تردید مردم بین رای دادن یا ندادن است

تاریخ انتشار: سه شنبه 11 خرداد 1400 | 10:05 ق.ظ
سو عملکرد علت تردید مردم بین رای دادن یا ندادن است نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان این‌که امروزه دسته‌ای از مردم سر دو راهی قرار گرفتند و در تردید بین رأی دادن و ندادن هستند، گفت: این تردید به دلیل سوء عملکرد‌ است و در حال حاضر معیشت مردم به سختی تأمین می‌شود،  حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در […]

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان این‌که امروزه دسته‌ای از مردم سر دو راهی قرار گرفتند و در تردید بین رأی دادن و ندادن هستند، گفت: این تردید به دلیل سوء عملکرد‌ است و در حال حاضر معیشت مردم به سختی تأمین می‌شود،

 حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در دیدار جمعی از پیشکسوتان جامعه قرآنی اهواز در راستای بیان دغدغه ها و مطالبات حوزه قرآن کریم اظهار کرد: باید سعی کرد اندک دستاورد از ماه مبارک رمضان را حفظ کرد.

وی با بیان این‌که همانگونه که سرزمین وحی دارای جایگاه است ماه شوال نیز دارای جایگاه هست، افزود: این ماه مقدم بر سه ماه بندگی و مقدمه سه ماه دیگر است. شوال به معنای ارتفاع و رفع گناه است که خداوند متعال گناهان را در این ماه می‌بخشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به نهیب قرآن کریم نسبت به مهجوریت، گفت: رسول اکرم(ص) رحمت الهی است و خداوند رحمت خودش قرار داده و مظهر رحمت الهی در پیشگاه خداوند گله نمی کند اما نسبت به ثقل اصغر و اکبر گله خواهد کرد.

وی ادامه داد: اگر قرآن کریم به معنای واقعی کلمه در جامعه اسلامی و اعمال و رفتار خرد و کلان بروز پیدا کند، این همه بدبختی و آسیب نخواهیم دید.

محمدنبی موسوی فرد با بیان این‌که تلاوت قرآن خوب است اما مرحله ای از قرآن کریم است، تصریح کرد: باید تلاش کرد که در مراحل گوناگون قرآن کریم از جمله روخوانی، صوت و لحن، فهم، مفاهیم آیات قرآن کریم به قله‌ای که خداوند ترسیم کرده دست پیدا کنیم.

وی در بخش دیگر سخنرانی خود با اشاره به این‌که جامعه قرآنی در ‌انتخابات پیش رو، تمام ظرفیت خود را برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌‌های رای به میدان بیاورد، بیان کرد: استان خوزستان در موضوع‌های قرآنی حرف‌ها برای گفتن دارد در همین جهت درخصوص حضور مردم پای صندوق رأی باید در پیشگاه خداوند حرف‌ها برای گفتن داشته باشد.

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان این‌که امروزه دسته‌ای از مردم سر دو راهی قرار گرفتند و در تردید بین رأی دادن و ندادن هستند، افزود: این تردید به دلیل سوء عملکرد‌ است و در حال حاضر معیشت مردم به سختی تأمین می‌شود، جامعه قرآنی می تواند مردم را قانع کنند و این نیز رسالت اصلی است که باید به آن توجه کرد و مردم را نسبت به آسیب‌های رأی ندادن هوشیار ساخت.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب مبنی بر دولت انقلابی جوان، گفت: از وظایف این دولت رسیدگی به مسائل و دغدغه‌ها از جمله مطالبات جامعه قرآنی است.

وی اظهار کرد: مجمع قرآنی و آمایش سرزمینی بخشی از آن بانک اطلاعاتی است و ان شاءالله در این خصوص به نقطه مطلوب راه پیدا خواهیم کرد. مجموعه‌ای برای تمامی فعالیت های قرآنی استان در حال ایجاد است و به این حوزه اختصاص داده خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار