تکمیل زیر ساخت های فاز یک شهرک صنعتی ماهشهر

تاریخ انتشار: سه شنبه 11 خرداد 1400 | 09:35 ق.ظ
تکمیل زیر ساخت های فاز یک شهرک صنعتی ماهشهر خلاق محمدیان دیروز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۳/۱۰ طی بازدید از تکمیل پروژه‌های عمرانی فاز یک شهرک صنعتی ماهشهر اظهار کرد: این پروژه عمرانی شامل ۶۱۵۰۰۰ متر مربع آسفالت، مقدار ۳۰۰۰۰متر طول جدول و جوی دفع آبهای سطحی و ۶۲۰۵ متر مربع پیاده رو سازی و کفپوش گذاری در فاز یک جهت تکمیل زیر ساخت‌های شهرک صنعتی […]
خلاق محمدیان دیروز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۳/۱۰ طی بازدید از تکمیل پروژه‌های عمرانی فاز یک شهرک صنعتی ماهشهر اظهار کرد: این پروژه عمرانی شامل ۶۱۵۰۰۰ متر مربع آسفالت، مقدار ۳۰۰۰۰متر طول جدول و جوی دفع آبهای سطحی و ۶۲۰۵ متر مربع پیاده رو سازی و کفپوش گذاری در فاز یک جهت تکمیل زیر ساخت‌های شهرک صنعتی ماهشهر در حال انجام می‌باشد.
 
وی بیان کرد: با اتمام این پروژه‌ها که طی ده روز آینده مورد بهره برداری کامل قرار خواهد گرفت حدود ۱۳۰میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی استانی و اعتبارات داخلی شرکت هزینه شده است.
 
در ادامه اخلاق محمدیان گفت: احداث ساختمان آتش نشانی و استقرار یک دستگاه خودرو آتش نشانی ،احداث فیبر نوری و شبکه روشنایی شهرک با تجهیزات روز از دیگر پروژه‌هایی هستند که طی یک سال گذشته در شهرک صنعتی ماهشهر اجرایی شده و در مدار استفاده شهرک و واحدهای صنعتی قرار گرفته است.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان افزود: شهرک صنعتی ماهشهر با مساحت ۵۰۰ هکتار از شهرک‌هایی با مقیاس مساحت مناسب و زیر ساخت‌های لازم به منظور استقرار واحدهای صنعتی می‌باشد. همچنین تا کنون به ۱۹۶ متقاضی سرمایه گذاری زمین واگذار شده که از این تعداد ۷۲ واحد در شهرک صنعتی ماهشهر پروانه بهره برداری اخذ نموده اند.
 
روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان،
 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار