افتتاح اسکله استند آپ پدل برد در منطقه آزاد اروند

تاریخ انتشار: شنبه 15 خرداد 1400 | 19:55 ب.ظ
افتتاح اسکله استند آپ پدل برد در منطقه آزاد اروند روزگذشته نخستین اسکله تخصصی پدل برد در منطقه با حضور قدرت اله طمیمیان معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، احمدرضا ضرغامی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند؛ مجتبی گنجی زاده رییس هیات انجمن های ورزشی منطقه آزاد اروند و ورزشکاران و علاقمندان به این رشته افتتاح شد. استندآپ پدل، […]

روزگذشته نخستین اسکله تخصصی پدل برد در منطقه با حضور قدرت اله طمیمیان معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، احمدرضا ضرغامی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند؛ مجتبی گنجی زاده رییس هیات انجمن های ورزشی منطقه آزاد اروند و ورزشکاران و علاقمندان به این رشته افتتاح شد.

استندآپ پدل، ورزشی لذت‌بخش است که در آن ورزشکار روی یک تخته بزرگ (برد) می‌ایستد و با استفاده از پارو (پدل) حرکت می‌کند که در زبان انگلیسی Stand Up Paddle نوشته می‌شود.
این ورزش را در بسیاری از محیط‌های آبی می‌توان انجام داد. از دریاها وآب های آزاد گرفته، تا دریاچه‌ها و رودها و کانال‌ها. با این که شباهت‌هایی به موج سواری یا قایقرانی دارد، اما با همه این ورزش‌ها متفاوت است و ویژگی‌ها، تجهیزات و مهارت‌های خاص خودش را دارد.
نکاتی از جمله تنوع محل ورزش، نیاز به امکانات کم، فواید بسیار برای سلامتی و تناسب اندام و امکان‌پذیر بودن برای تمام اعضای خانواده در سنین مختلف، باعث شده است به یکی از پرطرفدارترین ورزش‌های دنیا تبدیل شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار