پیام سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد

تاریخ انتشار: شنبه 15 خرداد 1400 | 19:57 ب.ظ
پیام سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد  حسین گروسی فرارسیدن سی دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همچنین پنجاه و هشتمین سالروز قیام خونین پانزده خرداد را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین پانزده خرداد دو حادثه عظیم در تاریخ […]

 حسین گروسی فرارسیدن سی دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همچنین پنجاه و هشتمین سالروز قیام خونین پانزده خرداد را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین پانزده خرداد دو حادثه عظیم در تاریخ کشور هستند که با نام انقلاب اسلامی، عجین گشته اند.
امام خمینی(ره) شخصیتی والا و اثرگذار در تاریخ معاصر میهن عزیزمان بود که رهنمودها و آثار به جای مانده از این بزرگ مرد و تأسی از آنها در تمامی عرصه های زندگی خصوصا در اتحاد و همدلی مسلمین جهان بسیار پراهمیت و گرانقدر است.
یوم‌الله ۱۵ خرداد نیز یادآور حماسه آفرینی مردم این سرزمین در راه مبارزه با استکبار، استبداد و رسیدن به رهایی و در نهایت انقلاب شکوهمند اسلامی است که بعنوان برگ زرینی از تاریخ این مملکت تا به همیشه در خاطره نسل های آینده ماندگار خواهد ماند.

اینک ملت هوشیار ایران که همواره از آزمون‌های سخت الهی پیروز و سرافراز بیرون آمده است، این بار نیز در رویداد بزرگ انتخابات پیش رو، بار دیگر به منویات امام راحل لبیک گفته و ثابت خواهد کرد که همچنان به آرمان‌های انقلاب و اندیشه سیاسی امام خمینی(ره) وفادار است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، سالگرد رحلت جانگداز ایشان و شهدای گرانقدر پانزده خرداد را محضر اروندنشینان همیشه در صحنه و شهید پرور تسلیت عرض می نمایم.


حسین گروسی سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار