نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی

احداث سد مارون ۲ باعث مرگ رودخانه جراحی و حوزه مارون می‌شود.

تاریخ انتشار: یکشنبه 16 خرداد 1400 | 12:41 ب.ظ
احداث سد مارون ۲ باعث مرگ رودخانه جراحی و حوزه مارون می‌شود. نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: جلوگیری از احداث سد مارون دو پیگیری شده و هم اکنون این احداث متوقف شده است زیرا این سد، مرگ رودخانه جراحی و حوزه مارون را به دنبال دارد.

 حجت الاسلام مجید ناصری نژاد در نشست خبری مجمع نمایندگان خوزستان که در سالن جلسات اتاق بازرگانی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: از وضع موجود راضی نیستیم و مردم حوزه‌های مختلف انتخابیه خوزستان وضعیت خوبی ندارند.

وی با اشاره به اینکه دولت‌ها در سال آخر بیشتر تلاش می‌کردند تا پروژه‌های ناتمام را به تکمیل و به سرانجام برسانند ولی در این دوره شاهد تلاش دولت نبودیم، خبر داد: ایستگاه تصفیه فاضلاب شادگان ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ولی همین درصد کم باقیمانده را هر روز به تعویق انداخته می‌شود.

ناصری نژاد با تأکید بر اینکه عمده‌ترین مشکل شهرستان شادگان اشتغال است و در بحث بیکاری گرفتاری جدی وجود دارد، تصریح کرد: یکی از معبرهای مهم کاری توسعه فولاد شادگان است که با وجود پیگیری‌های زیاد بهانه‌ها را پشت سر گذاشته و مشکل فاینانس آن نیز حل شده است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: از تنش آبیاری نخیلاتشادگان عبور کردیم و اوضاع به شکلی بهبود پیدا کرده است؛ همچنین جلوگیری از احداث سد مارون دو را پیگیری و هم اکنون آن را متوقف کردیم چون احداث این سد، مرگ جراحی و حوزه مارون را به دنبال دارد.

گزارش کشاورزی پرس منبع مهر


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار