وعده‌های استاندار خوزستان به حمیدیه

تاریخ انتشار: دوشنبه 17 خرداد 1400 | 11:19 ق.ظ
وعده‌های استاندار خوزستان به حمیدیه استاندار خوزستان گفت:در ارتباط با آب آشامیدنی شهری و روستاها و بخشهای مختلف این شهرستان تصمیمات خوبی گرفته شد و جدول زمانی مشخصی تعیین کردیم تا ظرف سه الی چهار ما موارد خواسته شده در این زمینه اجرایی شود.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان روز یکشنبه در پایان نشست شورای برنامه ریزی شهرستان حمیدیه گفت: در این نشست قرار شد در خصوص تملک زمین هایی که از زمان ۸ سال دفاع مقدس بوسیله نهادها، ارگان ها و استان ها صورت گرفت و جزو مناطق جنگی محسوب میشد تجدیدنظری صورت گیرد و در کارگروه کارشناسی بررسی شود و مطابق آنچه که این کارگروه تشخیص داد عمل شود. 
استاندار خوزستان افزود: در ارتباط با آب آشامیدنی شهری و روستاها و بخشهای مختلف این شهرستان تصمیماتخوبی گرفته شد و جدول زمانی مشخصی تعیین کردیم تا ظرف سه الی چهار ما موارد خواسته شده در این زمینه اجرایی شود. 
سلیمانی بیان کرد: در ارتباط با جاده ها بویژه جاده های روستایی تصمیم گرفته شد در طول سه تا چهارماه روکش آسفالت انجام شود و برخی از جاده ها هم تا پایان سال اصلاح شوند. 
استاندار خوزستان اظهار داشت: در ارتباط با موضوع سیستم فاضلاب قرار شد ماده ۲۳ پیگیری شود و از منابع ملی که برای سهم استان در حال پیگیری هستیم سهم حمیدیه هم دیده شود.  
سلیمانی عنوان کرد: در خصوص بحث بهداشت و درمان قرار شد برای پروژه ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی حمیدیه زمین این بیمارستان تعیین تکلیف شود و امسال از منابع خیرین عملیات ساخت بیمارستان آغاز شود و از منابع دولت نیز در سال آینده به این پروژه اختصاص یابد. 
سلیماتی اضافه کرد: در خصوص آب دامداران و کشاورزی قرار شد روز سه شنبه جلسه ای برای بررسی بیشتر این موضوع در استانداری برگزار شود. 
وی گفت: در خصوص موضوع فضاهای آموزشی قرار شد قبل از مهرماه ۵ مدرسه در حمیدیه ساخته شود. 
استاندار خوزستان ادامه داد: در زمینه گازرسانی قرار شد تا پایان سال گازرسانی شهری و روستایی در حمیدیه اجرا شود. 
نماینده عالی دولت در استان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با نظارتی که انجام خواهد شد پروژه ها طبق جدول زمان بندی شده در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار