آغاز نهضت آسفالت در منطقه کم برخوردار ملاشیه

تاریخ انتشار: دوشنبه 17 خرداد 1400 | 09:26 ق.ظ
آغاز نهضت آسفالت در منطقه کم برخوردار ملاشیه ابراهیم نوشادی شهردار اهواز از آغاز نهضت آسفالت در منطقه کم برخوردار ملاشیه خبر داد. وی افزود: اجرای عملیات روکش آسفالت با هدف توسعه عمران شهری، بهبود تردد خودروها، ایمنی در تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب در این منطقه آغاز شده و با جدیت در دستور کار قرار گرفته است. شهردار اهواز با […]

ابراهیم نوشادی شهردار اهواز از آغاز نهضت آسفالت در منطقه کم برخوردار ملاشیه خبر داد.

وی افزود: اجرای عملیات روکش آسفالت با هدف توسعه عمران شهری، بهبود تردد خودروها، ایمنی در تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب در این منطقه آغاز شده و با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار اهواز با تاکید براینکه آسفالت معابر شهر اهواز با بالاترین کیفیت انجام می شود، افزود: مدیریت شهری کلانشهر اهواز در اجرای آسفالت کیفیت را فدای کمیت نخواهد کرد و انشالله با همراهی و تعامل مردم شاهد اجرای مناسب و درست آسفالت با کیفیت بالا در سطح شهر خواهیم بود.

نوشادی مشخصات پروژه آسفالت ملاشیه را تشریح کرد و گفت: این پروژه شامل بهسازی کمربندی ملاشیه با طول کار ۱۸۰۰ متر، مساحت ۲۱۶۰۰ مترمربع و عملیات صورت گرفته نیز شامل زیرسازی نقاط حفاری شده، بازیافت آسفالت موجود و انجام روکش آسفالت است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اولویت شهرداری در سال جاری در بخش آسفالت، توجه به محلات کمتر توسعه یافته و حاشیه‌ای از جمله منطقه ملاشیه است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار