رئیس شورای هماهنگی ستاد آیت الله رئیسی در خوزستان:

آیت الله رئیسی در مورد خوزستان دغدغه جدی دارد

تاریخ انتشار: دوشنبه 17 خرداد 1400 | 10:46 ق.ظ
آیت الله رئیسی در مورد خوزستان دغدغه جدی دارد حجت الاسلام کمال رحمانی ظهر روز شنبه ۱۵ خرداد ماه در نشست خبری، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران آن‌قدر اثرگذار بود که حتی در وقایع اخیر که در فلسطین رخ داد، اسرائیل بیشتر به انتخابات در کشور ایران فکر می‌کند. وی با اشاره به اینکه نظر آیت الله رئیسی برای استفاده از ظرفیت‌ها فراگیر […]

حجت الاسلام کمال رحمانی ظهر روز شنبه ۱۵ خرداد ماه در نشست خبری، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران آن‌قدر اثرگذار بود که حتی در وقایع اخیر که در فلسطین رخ داد، اسرائیل بیشتر به انتخابات در کشور ایران فکر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه نظر آیت الله رئیسی برای استفاده از ظرفیت‌ها فراگیر است، افزود: آیت الله رئیسی به هر دلیلی دیرهنگام اعلام کاندیداتوری کرد و به شکل هوشمندانه هر خانه را یک ستاد عنوان کرد؛ البته خود را نیز مستقل از انقلاب و هویتش را برگرفته از انقلاب دانست.

رئیس شورای هماهنگی ستاد آیت الله رئیسی در خوزستان تصریح کرد: آیت الله رئیسی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین شاخص‌های مدنظر مقام معظم رهبری از جمله جهادی بودن، تلاشگر بودن، بدون چشمداشت بودن، مؤمن و انقلابی بودن فعالیت می‌کند.

حجت الاسلام رحمانی عنوان کرد: در رابطه با جریان‌های فاصله‌دار آنچه از خود آیت الله شنیدم و از مشی وی سراغ دارم، دنبال انتقام و حذف نیست اما فصل الخطاب و سیاست‌گذار را به شکل واقعی مقام معظم رهبری می‌داند؛ بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب نیز علم باید به دوش نیروهای خدوم، خالص، جهادی و انقلابی باشد.

وی تشریح کرد: در خصوص سیاست خارجه باید گفت که بر اساس منویات مقام معظم رهبری بر یک مثلث حکمت، عزت و مصلحت و بر محوریت عقلانیت بنا شده است؛ اعتقاد آیت الله رئیسی این است که با قوی سازی درون، بی‌اثر کردن یا کم اثر کردن تحریم‌ها دنبال شود یعنی اگر ایران قوی محقق شود، حوزه اثرگذاری تحریم توسط دیگران بسیار کاهش پیدا می‌کند که مستقیم روی سفره مردم اثر مثبت می‌گذارد.

رئیس شورای هماهنگی ستاد آیت الله رئیسی در خوزستان با اشاره به اینکه برای بهبود وضعیت معیشتی مردم برنامه اقتصادی شاخصی تدوین شده است، بیان کرد: افراد متخصص و کاردان در حوزه اقتصادی و همچنین فعالان حوزه جهادی که وسط میدان برای مردم کار کردند در گروه اقتصادی حضور دارند.

حجت الاسلام رحمانی با اشاره به اینکه هر انتقاد و پیشنهادی برای انتقال به آیت الله رئیسی دریافت می‌شود، گفت: محبت، خونگرمی و رنج‌هایی که مردم خوزستان دیده‌اند نباید بی‌جواب بماند.

وی با اشاره به تعدد ستادهای تشکیل شده برای آیت الله رئیسی، تشریح کرد: سردار افشار کاندیدا شده و خودش با کناره‌گیری به نفع آیت الله یک ستاد حمایتی تشکیل داده و دیگر افراد علاقه‌مند نیز به همین شکل عمل کردند؛ بنابراین فقط تجمیع و مدیریت واحد ستادها را انجام می‌دهیم.

رئیس شورای هماهنگی ستاد آیت الله رئیسی در خوزستان اضافه کرد: احتمال‌هایی وجود دارد که قاضی‌زاده و زاکانی به نفع آیت الله رئیسی انصراف دهند؛ البته وی اعتقاد دارد که همه باید بمانند و حتی برای تأیید صلاحیت برخی کاندیدای رد صلاحیت شده نیز مذاکراتی انجام داده بود؛ همچنین ستادهای در حال تأسیس باید بر اساس الگو و ملاک‌های آیت الله رئیسی که ترسیم شده است، حرکت کنند و اگر خلاف این باشد به خاطر هزینه‌هایی که برای نظام و آیت الله رئیسی دارد باید از این کار خودداری کنند.

حجت الاسلام رحمانی با اشاره به اینکه فیلترینگ صورت مسئله اصلی نیست و آیت الله رئیسی مسئول قوه قضائیه بوده و اگر دنبال این مقوله‌ها بوده است تاکنون این کار را انجام می‌داد، گفت: مشکلات اجتماعی خوزستان از جمله سیل، هفت‌تپه‌ها و دیگر مسائل باید مطالبه شود، رفاه و معیشت با زندگی خوب حق مردم خوزستان است؛ بنابراین باید اولویت‌های خود را برای مطالبه گری و حل مشکلات و معضلات این استان را برنامه‌ریزی کنیم.

وی یادآور شد: آیت الله هرگز نوع نگاه بسته‌ای به بانوان ندارد و همسر وی نیز استاد دانشگاه است؛ امام راحل نیز فرمودند که بانوان نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند و در جای خود باید در جامعه نقش آفرین باشند.

رئیس شورای هماهنگی ستاد آیت الله رئیسی در خوزستان اظهار کرد: انتخاب خوزستان به عنوان اولین استان برای سفرهای استانی (با وجود سفرهای محدود استانی شاید سه استان) نشان می‌دهد که برای خوزستان دغدغه دارد؛ جزئیات سفر نیز متعاقباً به مردم این استان اعلام می‌شود.

حجت الاسلام رحمانی عنوان کرد: نیکزاد به عنوان فردی که در حوزه مسکن مهر تخصص بالایی دارد در کنار آیت الله رئیسی حضور دارد؛ برنامه خوبی برای بهبود اوضاع مسکن تدوین شده است و قرار نیست که مردم تا ایام پیری برای داشتن یک مسکن به انتظار بمانند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار