سردار شاهوار پور: حضور مردم در انتخابات یک تکلیف است

تاریخ انتشار: دوشنبه 17 خرداد 1400 | 23:55 ب.ظ
سردار شاهوار پور: حضور مردم در انتخابات یک تکلیف است اصل ایدئولوژی اسلام ناب است انچه باید تغییر کند روند کارگزاری کشور است. فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت : امروز جمع شدیم تا برای حضور در انتخابات به فرمان حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنیم وبه وظیفه خود برای حضور در صندوق های رای حضور حداکثری داشته باشیم […]

اصل ایدئولوژی اسلام ناب است انچه باید تغییر کند روند کارگزاری کشور است. فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت : امروز جمع شدیم تا برای حضور در انتخابات به فرمان حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنیم وبه وظیفه خود برای حضور در صندوق های رای حضور حداکثری داشته باشیم

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت : امروز جمع شدیم تا برای حضور در انتخابات به فرمان حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنیم وبه وظیفه خود برای حضور در صندوق های رای حضور حداکثری داشته باشیم ‌.

 ، سردار حسن شاهوار پور امروز در همایش نهضت روشنگری بسیج اقشار و‌متخصصین سپاه خوزستان که در تالار اجتماعات مجتمع فجر دراهواز برگزار شد ، اظهار کرد : اصل ایدیولوژی اسلام ناب است اما آنچه باید تغییر کند تغییر روند کار گزاری کشور است ‌.

سردار شاهوار پور بیان کرد : به برکت انقلاب اسلامی ، قانون مردم را مجاب کرده پای صندوق بیایند . رای دادن ،حق است وهم تکلیف ‌‌.

این مقام مسثول تصریح کرد : حضور مردم در انتخابات سرنوشت ساز است .مردم باید بدانند نظام جمهوری اسلامی برای آنها حقی مشخص کرده که در حوزه سیاسی در انتخابات حضور پررنگ داشته باشند واین یک تکلیف است ‌.

وی‌دراین همایش که نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بانوان بسیجی رسانه و متخصصین سپاه خوزستان جضور داشتند افزود: باید پشتوانه ایجاد کنیم تا سربازان ،رزمندگان و دوستداران انقلاب اسلامی دلشان به این ملت گرم شود‌‌.اگر پشتوانه را از دست دادیم مشروعیت نظام زیر سوال می رود و دشمن شاد می شویم‌‌.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت : آنهایی که می‌گویند رای نمی دهیم حس حضور در جبهه را پیدا نکرده اند وظیفه ما این است آنها را برای مشارکت در این دوره از انتخابات دعوت کنیم.

سردار شاهوار پور عنوان کرد : حضور در صحنه انتخابات گامی برای بهبود وضعیت کنونی و رفع مشکلاتی مانند معیشت ‌،بیکاری و…در جامعه است.

این مقام مسثول بر اهمیت کیفیت انتخاب هم تاکید کرد و گفت : بنا به فرمایش مقام رهبری فردی که قرار است انتخاب شود، فردی مومن باشد و در مدیریت امتحان پس داده و نگوید گره مشکلات ما به برجام وابسته است .

سردار شاهوار پور ، به برخی مشکلات داخلی کشور هم اشاره کرد و گفت : برخی از این مشکلات مربوط به ناکار آمدی وزارتخانه ها است.چهار ونیم میلیون تن کالا در بندر امام خوابیده و ترخیص نشده اند چون وزارتخانه ها کار را به هم پاس می دهند ‌.

وی افزود: نگاه عدالت محور برای رفع مشکلات همه اقشار جامعه ، دیگر ویژگی‌فردی است که به عنوان ریاست جمهوری انتخاب می‌شود و مردم باید به این مباحث دقت داشته باشند تا کیفیت انتخابات مطلوب باشد .

سردار شاهوار پور خاطر نشان کرد : دشمنان اسلام در کمین نشسته اند از این رو باید تلاش کنیم در هر مجموعه ای که هستیم زمینه مشارکت فعال مردم را در انتخابات فراهم کنیم .

وی افزود: بلندگوهای شیطانی دشمن و‌ معاندین نظام برای عدم حضور مردم در انتخابات فعال شده است ‌ .دشمن از جنگ نرم ناامید نیست و امروز می‌خواهد نظر افرادی که نسبت به وضع اقتصادی جامعه معترضند را جلب کند‌‌ تا در انتخابات شرکت نکنند و‌ما نباید اجازه دهیم دشمن این فرصت را پیدا کند‌.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار