علایم جدیدی که کرونا در گرما از خود نشان داده است

تاریخ انتشار: دوشنبه 17 خرداد 1400 | 10:18 ق.ظ
علایم جدیدی که کرونا در گرما از خود نشان داده است رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: شهروندان هر علامتی به ویژه علایم گوارشی را جدی بگیرند زیرا قطعا می‌توانند نشانه‌هایی از ابتلا به کرونا باشند و در صورتی که این علایم چند روز در فرد پایدار باشند، مطمئنا نشانه کرونا است. دکتر مهران احمدی‌بلوطکی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در این روزهای گرم، کرونا […]

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: شهروندان هر علامتی به ویژه علایم گوارشی را جدی بگیرند زیرا قطعا می‌توانند نشانه‌هایی از ابتلا به کرونا باشند و در صورتی که این علایم چند روز در فرد پایدار باشند، مطمئنا نشانه کرونا است.

دکتر مهران احمدی‌بلوطکی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در این روزهای گرم، کرونا به صورت‌های دیگری خود را نشان داده است؛ در مبتلایان به کرونا، علایم گوارشی و بدن دردهای حاد و ناگهانی خود را نشان داده‌اند بنابراین ممکن است کرونا هر چهره‌ای از خود بروز دهد.

وی افزود: برخی بیماران زمانی به مراکز منتخب بهداشتی نمونه‌گیری مراجعه می‌کنند که چند روز است علامت‌دار شده‌اند؛ بارها اعلام کرده‌ایم در این روزها هر علامتی در صورتی که ۲۴ تا ۴۸ ساعت پایدار بماند، می‌تواند علامت ابتلا به کرونا باشد.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز بیان کرد: در حال حاضر که در شرایط گرما قرار داریم، کم نیستند افرادی که با علامت گوارشی، بدن درد یا سر درد مراجعه می‌کنند اما به کرونا مبتلا هستند.

وی افزود: با توجه به گرمای هوا بسیاری فکر می‌کنند این علایم گوارشی به دلیل مسمومیت و گرمازدگی است. ما نمی‌گوییم همه افراد دارای علایم گوارشی، به کرونا مبتلا هستند اما اکثر علایم گوارشی این روزها می‌تواند ناشی از ابتلا به کرونا باشد.

احمدی‌بلوطکی گفت: شهروندان هر علامتی به ویژه علایم گوارشی را جدی بگیرند زیرا قطعا می‌توانند نشانه‌هایی از ابتلا به کرونا باشند و در صورتی که این علایم چند روز در فرد پایدار باشند، مطمئنا نشانه کرونا است بنابراین شهروندان دارای این علایم قبل از اینکه حال عمومی‌شان بد شود، به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند تا بر اساس نیاز، کارهای لازم برای آن‌ها انجام شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار