رئیس جهاد کشاورزی زنجان:

تولید گندم در زنجان به ۲۷۰ هزار تن کاهش یافت

تاریخ انتشار: سه شنبه 18 خرداد 1400 | 10:00 ق.ظ
تولید گندم در زنجان به ۲۷۰ هزار تن کاهش یافت تولید گندم در استان زنجان بیش از ۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش دارد، گفت: کاهش بارندگی ها باعث کاهش تولید گندم در استان شده است.  وی با بیان اینکه تولید گندم  در استان به ۲۷۰ هزار تن می رسد، اظهار کرد: تولید گندم در استان طی سال گذشته بیش از ۴۵۰ هزار تن بود.  […]

تولید گندم در استان زنجان بیش از ۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش دارد، گفت: کاهش بارندگی ها باعث کاهش تولید گندم در استان شده است. 

وی با بیان اینکه تولید گندم  در استان به ۲۷۰ هزار تن می رسد، اظهار کرد: تولید گندم در استان طی سال گذشته بیش از ۴۵۰ هزار تن بود. 

رئیس جهاد کشاورزی زنجان با بیان اینکه بیشترین تولید گندم در استان مربوط به شهرستان خدابنده است، گفت: بیش از ۴۰ درصد تولید گندم مربوط به این شهرستان است. 

تاراسی با بیان اینکه طی سالجاری بیش از سه هزار تن بذور اصلاح شده گندم در استان تولید شد، تاکید کرد: ۱۱ شرکت در تولید بذور اصلاح شده در زنجان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: استان زنجان در تولید بذور گندم رتبه برتر کشوری را دارد و در این میان بذرهای گندم با معیارهای علمی تهیه شده و در اختیار کشاورزان استان قرار داده می شود.

رئیس جهاد کشاورزی زنجان ابراز داشت: امیدواریم طی سالجاری  کیفیت تولید گندم استان بهتر از سالهای گذشته باشد. 

منبع بازار


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار