رکود گردشگری در آبادان نگران کننده است

تاریخ انتشار: سه شنبه 18 خرداد 1400 | 09:56 ق.ظ
رکود گردشگری در آبادان نگران کننده است یکی از مبانی اصلی گردشگری در شهر آبادان، گردشگری خرید است و معمولا در پایان هفته گردشگران اقصی نقاط استان خوزستان به منظور انجام خرید، به این شهر مراجعه می‌کنند. وی افزود: حضور اتباع خارجی که عمده آنها از کشور عراق بودند، باعث ارزآوری و رونق بیشتر بازارهای آبادان شده بود که اکنون به دلیل […]

یکی از مبانی اصلی گردشگری در شهر آبادان، گردشگری خرید است و معمولا در پایان هفته گردشگران اقصی نقاط استان خوزستان به منظور انجام خرید، به این شهر مراجعه می‌کنند.

وی افزود: حضور اتباع خارجی که عمده آنها از کشور عراق بودند، باعث ارزآوری و رونق بیشتر بازارهای آبادان شده بود که اکنون به دلیل بسته بودن مرز مسافری شلمچه این امر انجام نمی‌شود.

این فعال گردشگری تصریح کرد: رکود گردشگری در آبادان بعد از شیوع کرونا و کاهش شدید حضور گردشگران وضعیتی نگران کننده ایجاد کرده است.

موید راد با تاکید بر اینکه باید شورای گردشگری آبادان تشکیل شود، عنوان کرد: تشکیل شورای گردشگری و استفاده از نقطه نظرات نخبگان و فعالان واقعی جامعه گردشگری آبادان در راستای رفع رکود اقتصادی ناشی از کرونا، جزو مطالبات جدی است.

وی خاطرنشان کرد: باید با برنامه‌ریزی اصولی اقتصادی و برنامه‌های کوتاه مدت، رکود اقتصادی ایجاد شده برای صنعت گردشگری آبادان سریعا رفع شود.

منبع بازار


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار