نگاهی به ستادهای انتخابات ریاست جمهوری در خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 18 خرداد 1400 | 09:40 ق.ظ
نگاهی به ستادهای انتخابات ریاست جمهوری در خوزستان در حالی که کمتر از دوهفته به انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری باقی مانده است برخی از نامزدها فعالیت انتخاباتی خود را در خوزستان شروع کردند و برخی هنوز اقدامی نکرده‌اند.  تاکنون ستادهای انتخاباتی جلیلی، رئیسی، رضایی، همتی و مهرعلیزاده در استان خوزستان فعال شده‌اند و ستادهای آقایان زاکانی و قاضی زاده هاشمی هنوز در […]

در حالی که کمتر از دوهفته به انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری باقی مانده است برخی از نامزدها فعالیت انتخاباتی خود را در خوزستان شروع کردند و برخی هنوز اقدامی نکرده‌اند.

 تاکنون ستادهای انتخاباتی جلیلی، رئیسی، رضایی، همتی و مهرعلیزاده در استان خوزستان فعال شده‌اند و ستادهای آقایان زاکانی و قاضی زاده هاشمی هنوز در استان تشکیل نشده‌ است.

ستاد آقای جلیلی با معرفی حجت‌الاسلام رضا افشار، جوانگرایی و استفاده از نیروی جوانی را مهمترین شاکله ستاد این نامزد ریاست جمهوری در انتخابات ۲۸ خرداد نشان داده است.

ستاد محسن رضایی در استان خوزستان به عنوان زادگاه این نامزد ریاست جمهوری، با مسئولیت درویشعلی کریمی با محوریت مسائل اقتصادی فعالیت خود را آغاز کرده است و به نظر در کانون توجه به خصوص در میان مردم شمال و شمال شرق خوزستان قرار گرفته است.

با حکم نیکزاد مسئول ستاد مرکزی آیت الله رئیسی، حجت‌الاسلام رحمانی مسئول ستاد مرکزی و هماهنگی آیت‌الله رئیسی در خوزستان است.

برای آیت الله رییسی افراد و جریانهای مختلف و با توجه به اقبال عمومی به کارنامه و برنامه موفق آیت الله رئیسی ستاد راه اندازی کردند. شورای ائتلاف نیروهای انقلابی با محوریت دکتر سودانی نماینده سابق مجلس در حال فعالیت هستند. سید موسی بلادیان نیز به عنوان مسول‌ شورای وحدت نیروهای انقلاب خوزستان برای آیت الله رئیسی در حال فعالیت هستند.

سعید شاکریان از سوی سردار افشار در خوزستان به عنوان ستاد گفتمان مبارزه با فساد آیت الله رئیسی انتخاب و در شهرستان ها در حال فعالیت است.

منصور امین، دیگر شخصیت شناخته شده استان خوزستان است که بعنوان مسئول ستاد مرکزی برای مردم آیت الله رئیسی انتخاب شدند.

ستاد انتخاباتی همتی با انتصاب ارسلان شنهی به عنوان رئیس ستاد خوزستان این نامزد ریاست جمهوری، فعالیت خود را آغاز کرده است.

عبدالزهرا فیاضی که جزو شناخته شده ترین شخصیت‌های اصلاح طلب استان خوزستان است با قبول مسئولیت ریاست ستاد مهرعلیزاده، فعال کردن ستاد را عهده دار شده است.

۲ نامزد دیگر ریاست جمهوری یعنی قاضی زاده هاشمی و زاکانی تاکنون جهت تشکیل ستاد انتخاباتی در استان خوزستان اقدامی انجام نداده‌اند.

منبع کاوش اخبار


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار