مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد؛

تشکیل ستادانتخاباتی قرارگاه فرهنگی عملیاتی تبلیغات اسلامی خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 18 خرداد 1400 | 12:16 ب.ظ
تشکیل ستادانتخاباتی قرارگاه فرهنگی عملیاتی تبلیغات اسلامی خوزستان مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: ستاد انتخاباتی قرارگاه فرهنگی عملیاتی تبلیغات اسلامی با حضور مجموعه‌های مرتبط و ظرفیت‌های مردمی در اداره کل تبلیغات اسلامی استان تشکیل شد.

حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده در نشستی با مجموعه‌های مرتبط با تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار کرد: قبل از اینکه به دنبال هم‌افزایی با دستگاه‌های دیگر باشیم باید خودمان با یکدیگر هماهنگ و یک هم‌افزایی داخلی را ایجاد کنیم.

وی به رویکرد تبلیغات اسلامی در انتخابات اشاره کرد و افزود: تبلیغات اسلامی در یک استان قرارگاه فرهنگی عملیاتی تبلیغات اسلامی است که با حضور مجموعه‌های مرتبط و ظرفیت‌های مردمی وارد میدان می‌شود و توقع ما حضور همه در این ستاد است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: امروز به طور رسمی ستاد انتخاباتی قرارگاه فرهنگی عملیاتی تبلیغات اسلامی خوزستان تشکیل و نظیر این ستاد نیز در شهرستان‌های این استان انجام خواهد شد.

نبی زاده یادآور شد: مجموعه‌های مردمی باعث افتخار و قدرت سازمان تبلیغات اسلامی هستند چرا که این ظرفیت‌ها مایه قدرت ما است و وقتی پای‌کار میآیند، احساس قدرت می‌کنیم؛ همچنین این ظرفیت‌ها یک فرصت استثنایی هستند که می‌توانند با جامعه ارتباط برقرار کنند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (اثرگذاری فرهنگی باید از طریق حلقه‌های میانی انجام شود) گفت: حلقه‌های میانی آن کسانی هستند که با جامعه در ارتباط هستند و خودشان نیز یک کنشگر مؤثر و کادر فرهنگی هستند و مایک نگاه ویژه این‌چنینی به ظرفیت‌های مردمی داریم.

حجت الاسلام نبی زاده با تأکید بر اینکه اولویت ما روی زمین نماندن مطالبه ولی‌فقیه است، بیان کرد: مطالبه ولی‌فقیه حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات است و این مطالبه یعنی حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه و از روی بصیرت در انتخابات است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان تأکید کرد: ما به هیچ وجه دنبال هیچ جریان و یا فرد خاصی نیستیم بلکه به صورت قوی مشارکت حداکثری آگاهانه را در انتخابات پیگیری خواهیم کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار