فرماندار و رییس حوزه انتخابیه اهواز:

صلاحیت ۱۷ داوطلب انتخابات شورای شهر اهواز در هیات مرکزی نظارت تایید شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 18 خرداد 1400 | 09:36 ق.ظ
صلاحیت ۱۷ داوطلب انتخابات شورای شهر اهواز در هیات مرکزی نظارت تایید شد فرماندار و رییس حوزه انتخابیه اهواز گفت: ۱۷ داوطلب عضویت در شورای شهر اهواز و الهایی در هیات مرکزی نظارت تایید صلاحیت شدند. جمال عالمی نیسی روز دوشنبه با اشاره به نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر در هیات مرکزی نظارت افزود: داوطلبانی که صلاحیت آنها رد شده بود و اعتراض خود […]

فرماندار و رییس حوزه انتخابیه اهواز گفت: ۱۷ داوطلب عضویت در شورای شهر اهواز و الهایی در هیات مرکزی نظارت تایید صلاحیت شدند.

جمال عالمی نیسی روز دوشنبه با اشاره به نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر در هیات مرکزی نظارت افزود: داوطلبانی که صلاحیت آنها رد شده بود و اعتراض خود را نسبت به رد صلاحیت به هیات مرکزی نظارت اعلام کردند، ۱۷ نفر تایید صلاحیت شدند.

وی ادامه داد: از تعداد ۱۷ داوطلب تایید صلاحیت شده در هیات مرکزی نظارت،۱۶ داوطلب مربوط به شهر اهواز و یک داوطلب مربوط به شهر الهایی است.

فرماندار اهواز در پایان گفت: هیات مرکزی نظارت صلاحیت ۲۰ داوطلب که قبلا صلاحیت آنها در هیات اجرایی شهرستان و هیات نظارت شهرستان و استان تایید شده بود را رد کرد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان ۲۸ خرداد در سراسر کشور برگزار می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار