مدیرکل تعاون روستایی استان خبر داد

خرید ۷۲۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 19 خرداد 1400 | 10:22 ق.ظ
خرید ۷۲۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان مدیرکل تعاون روستایی خوزستان از خرید ۷۲۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان توسط شبکه تعاون روستایی خبر داد. محمدامین چلداوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از مجموع یک میلیون و ۱۴۳ هزار تن گندم تولیدی در خوزستان، ۶۲ درصد توسط شبکه یکپارچه تعاون روستایی و باقی آن توسط اداره کل غله و بازرگانی […]

مدیرکل تعاون روستایی خوزستان از خرید ۷۲۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان توسط شبکه تعاون روستایی خبر داد.

محمدامین چلداوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از مجموع یک میلیون و ۱۴۳ هزار تن گندم تولیدی در خوزستان، ۶۲ درصد توسط شبکه یکپارچه تعاون روستایی و باقی آن توسط اداره کل غله و بازرگانی و همچنین کارخانه ‌های آرد، به صورت تضمینی خریداری شده است.

وی افزود: امسال شبکه تعاون روستایی خوزستان ۷۲۰ هزار تن گندم از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری کرد. این خرید در ۶۱ مرکز خرید در ۲۵ شهرستان انجام شد و خرید به صورت پراکنده همچنان ادامه دارد.

مدیرکل تعاون روستایی خوزستان گفت: پیش‌بینی شده که امسال یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن گندم از مزارع استان خوزستان برداشت شود بنابراین فعالیت شبکه تعاون روستایی خوزستان در خرید گندم ادامه خواهد داشت.

چلداوی با اشاره به ثبت رکورد جدید خرید دانه روغنی کلزا توسط تعاون روستایی، ادامه داد: امسال ۷۳ هزار تن کلزا در ۴۰ مرکز خرید از کشاورزان استان خوزستان خریداری شد و استقبال کشاورزان در مقایسه با سال گذشته بسیار چشمگیر بود.

وی گفت: امسال برای نخستین بار هشت کارخانه روغن‌کشی کشور برای خرید توافقی کلزای خوزستان به صورت مستقیم اقدام کردند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار