رییس عقیدتی سیاسی ناجا:مشارکت حداکثری در انتخابات فتح خرمشهردیگری است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 19 خرداد 1400 | 11:30 ق.ظ
رییس عقیدتی سیاسی ناجا:مشارکت حداکثری در انتخابات فتح خرمشهردیگری است حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی عصر سه‌شنبه در همایش سران عشایر و بزرگان طوایف خوزستان در اهواز بیان کرد: ماه خرداد، ماه حماسه فتح عظیم خرمشهر، ماه آغاز شکوهمند انقلاب اسلامی است و امید می‌رود حضور ملت در پای صندوق‌های رای حماسه دیگری را برای این نظام اسلامی رقم بزند. وی این اجتماع سران و بزرگان عشایر خوزستان را […]

حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی عصر سه‌شنبه در همایش سران عشایر و بزرگان طوایف خوزستان در اهواز بیان کرد: ماه خرداد، ماه حماسه فتح عظیم خرمشهر، ماه آغاز شکوهمند انقلاب اسلامی است و امید می‌رود حضور ملت در پای صندوق‌های رای حماسه دیگری را برای این نظام اسلامی رقم بزند.

وی این اجتماع سران و بزرگان عشایر خوزستان را جلوه‎‌ای از برادری، انسجام و وحدت ملی برشمرد و افزود: بی شک با وحدت و برادری ، بار دیگر شاهد حضور منسجم ملت شریف ایران به ویژه مردم ولایت‌مدار و انقلابی خوزستان در میدان حماسی انتخابات خواهیم بود.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی ادامه داد: این گردهمایی با تمامی اجتماعات گذشته متفاوت است چرا که موضوع آن مربوط به مهمترین مساله روز یعنی مشارکت حداکثری در انتخابات است که یک وظیفه دینی، انقلابی، اسلامی، شرعی، سیاسی و اجتماعی است.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی گفت: مردم ما با انتخاب درست و آگاهانه در این انتخابات می‌‎توانند تمدن نوین اسلامی که آخرین مرحله از مراحل پنج گانه انقلاب اسلامی است، را رقم زنند.

وی بیان کرد: امروز دشمنان قصد دارند با به‌کارگیری انواع شگردهای تبلیغاتی و سیاسی و با القای ناامیدی و ناکارآمدی نظام، مردم را دلسرد کنند تا در پای صندوق‌های رای حضوری کمرنگ داشته باشند.

وی ادامه داد:دشمنان با راهبردهایی نظیر حضور نیافتن مردم در پای صندوق‌های رای و یا بیرون آوردن یک فرد غرب‌گرا می خواهند تهدیدی را برای جمهوری اسلامی ایران رقم بزنند که امید است با رای آگاهانه و مشارکت حداکثری مردم، توطئه‌های آنها خنثی شود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، و نیز ۲ انتخابات میان دوره‌ای خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ، همزمان ۲۸ خرداد جاری در کشور برگزار می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار