فرماندار: کشاورزان کرخه مشکلات خود را در آرامش پیگیری کنند

تاریخ انتشار: شنبه 22 خرداد 1400 | 09:55 ق.ظ
فرماندار: کشاورزان کرخه مشکلات خود را در آرامش پیگیری کنند فرماندار شهرستان کرخه با اشاره به درگیری کشاورزان ۲ روستای این شهرستان بر سر آب گفت: لازم است کشاورزان مسایل و مشکلات خود را در آرامش پیگیری کنند.

عباس پور عاطف روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: در پی اختلاف بین اهالی روستاهای دحیمی و مزرعه در مورد آب کشاورزی تعدادی از کشاورزان با یکدیگر درگیر و تعدادی از آنها دستگیر شدند.
وی افزود: قرار است با حضور اعضای شورای تامین و سادات، شیوخ و بزرگان این اختلافات با حضور طرفین در ساختمان شورای حل اختلاف دادگستری شهرستان کرخه رفع و تصمیماتی برای حل اساسی آنها گرفته شود.
فرماندار شهرستان کرخه با قدردانی از فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی بیان کرد: حضور به موقع نیروی انتظامی در محل اختلاف باعث ایجاد آرامش در منطقه شد.
وی افزود: تمکین به قانون و پیگیری مشکلات از مجرای قانونی بهترین راهکار برای رفع آنها است که انتظار می‌رود طرفین درگیری این موضوع را رعایت کنند.
 روستاهای دحیمی و مزرعه در۲۰ کیلومتری شهر الوان مرکز شهرستان کرخه قرار دارند.

کاهش بارندگی در سال آبی جاری یعنی از ابتدای پاییز ۹۹ تاکنون باعث افت شدید میزان آب ذخیره شده پشت سد دز شد از این رو برای کشت محصولات تابستانه محدودیت هایی ایجاد شده است.

آب کشت های بهاره نیز به سختی تامین می‌شود و کشاورزان دچار مشکل شده اند و گاه برای آبیاری مزارع که تنها منبع درآمد آنها هستند با یکدیگر درگیر می شوند. 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار