مردم جرایم و تخلفات انتخاباتی را به دادگستری گزارش دهند

تاریخ انتشار: یکشنبه 23 خرداد 1400 | 11:37 ق.ظ
مردم جرایم و تخلفات انتخاباتی را به دادگستری گزارش دهند فیروز کیان پور اتابکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نصب هرگونه تبلیغات پوستر، بنر و عکس نامزدهای انتخاباتی در این شهر بر تأسیسات ادارات دولتی، تخلف انتخاباتی و ممنوع است. وی افزود: سامانه رصد، پایش و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی توسط دادگستری خوزستان راه‌اندازی شده تا از این پس مردم جرایم و تخلفات انتخاباتی را […]

فیروز کیان پور اتابکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نصب هرگونه تبلیغات پوستر، بنر و عکس نامزدهای انتخاباتی در این شهر بر تأسیسات ادارات دولتی، تخلف انتخاباتی و ممنوع است.

وی افزود: سامانه رصد، پایش و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی توسط دادگستری خوزستان راه‌اندازی شده تا از این پس مردم جرایم و تخلفات انتخاباتی را به سامانه ۱۸۵۰ دادگستری خوزستان گزارش دهند.

رئیس دادگستری شادگان ادامه داد: در انتخابات پیش رو هر فرد و نهادی که به هر شکل ممکن بخواهد از قانون تخطی کند حتماً طبق چارچوب قانون جلوی آن تخلفات و جرایم گرفته خواهد شد.

کیان پور اتابکی گفت: انتخابات پیش رو مهم و سرنوشت‌ساز است و با وجود تلاش‌های دشمنان در مأیوس کردن مردم از صندوق‌های رأی اما مطمئناً در روز انتخابات، حماسه‌ای دیگر در تاریخ ایران اسلامی خلق خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار