رئیس ستاد انتخابات استان خبر داد /

آمادگی خوزستان برای برگزاری دو انتخابات / جزئیات محدودیت‌های کرونایی تجمعات انتخاباتی

تاریخ انتشار: یکشنبه 23 خرداد 1400 | 09:44 ق.ظ
آمادگی خوزستان برای برگزاری دو انتخابات / جزئیات محدودیت‌های کرونایی تجمعات انتخاباتی رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: استان خوزستان نیز همچون دیگر استان‌ها در حال آمادگی کامل برای برگزاری دو انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در ۲۸ خردادماه است.

رضا نجاتی دیروز (۲۲ خردادماه) در خصوص آخرین روند اجرایی انتخابات در خوزستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همه فرآیندهای انتخابات تا امروز به خوبی پیش رفته است؛ تعرفه‌ها کاملاً تحویل شهرستان‌ها داده‌ شده‌اند و همه چیز برای برگزاری انتخابات مهیا است.

وی افزود: یقیناً در این هفته باقی‌مانده تا روز ۲۸ خردادماه، فرصت مروری بر کارها است که فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و ستاد انتخابات استان در حال پیگیری هستند و رفته رفته استان خوزستان نیز همچون دیگر استان‌ها در حال آمادگی کامل برای برگزاری دو انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در ۲۸ خردادماه است.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان با اشاره به آغاز تبلیغات کاندیداهای شورای شهر و روستا و شرایط کرونایی، تصریح کرد: در خصوص تبلیغات داوطلبین شورای شهر و روستا که از پنج‌شنبه آغاز شده است، تأکید می‌کنیم که داوطلبین حتماً با فرمانداری‌های شهرستان‌ها هماهنگی داشته باشند. در فضای بسته و شهرهای قرمز تأکید شده که تجمع بیش از ۱۵ نفر ممنوع است. همچنین در شهرهای نارنجی تجمع بیش از ۲۰ نفر و در شهرهای زرد تجمع بیش از ۳۰ نفر ممنوع است.

نجاتی یا اشاره به تشکیل ستاد رسیدگی به تخلفات، افزود: ستاد رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در محل دادگستری دایر شده که به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو است. در شهرستان‌ها نیز دادستان‌ها پاسخگو هستند. لذا انتظار داریم داوطلبین محترم شورای شهر و روستا همکاری لازم را با ستادهای انتخاباتی شهرستان‌ها و استان داشته باشند.

وی در پایان گفت: در کل، روند انتخابات در استان خوزستان به گونه‌ای است که بر اساس بررسی‌های به عمل آمده در شهرستان‌ها روند خوبی است و در هفته باقی‌مانده تمام تلاش خود را خواهیم کرد که در ۲۸ خردادماه مشکلی نداشته باشیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار