در نشست نهضت روشنگری با موضوع انتخابات مطرح شد؛

دعوت خانواده بزرگ توسعه نیشکر به خلق حماسه‌ای دیگر در ۲۸ خرداد

تاریخ انتشار: دوشنبه 24 خرداد 1400 | 11:23 ق.ظ
دعوت خانواده بزرگ توسعه نیشکر به خلق حماسه‌ای دیگر در ۲۸ خرداد نشست نهضت روشنگری با موضوع حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات در مسجد ولایت شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار شد.

در این نشست که امروز یکشنبه ۲۳ خردادماه با سخنرانی مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان و مدیر روابط عمومی این شرکت برگزار شد، در رابطه با اهمیت حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری و آگاهانه خانواده بزرگ توسعه نیشکر سخنانی گفته شد.

خلق حماسه ای دیگر در ۲۸ خردادماه

“حماسه آفرینی پرسنل صنعت بزرگ نیشکر در انتخابات”، موضوع مورد اشاره مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر به عنوان اولین سخنران این نشست بود.

دکتر عبدعلی ناصری، مشارکت حداکثری در انتخابات را لبیک به ندای رهبر انقلاب اسلامی دانست.

وی عنوان کرد: همانگونه که تلاشگران توسعه نیشکر در تولید شکر حماسه آفریدند، در ۲۸ خردادماه نیز با حضور پرنشاط و پرشور خود حماسه ای دیگر پای صندوق های رای خلق خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر از همه مدیران این صنعت خواست تا شرایط و تمهیدات لازم را برای مشارکت حداکثری پرسنل پای صندوق رای فراهم نمایند.

مشارکت حداکثری و انتخاب کاندیدای اصلح

“موقعیت شناسی در انتخابات” محور صحبت‌های دیگر سخنران نشست نهضت روشنگری بود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان، موقعیت شناسی و حضور حداکثری را دو اولویت اصلی در این برهه حساس قلمداد کرد که همه در این زمینه مسئول هستند.

حجت‌الاسلام جلیل علی‌نژاد در بخشی از سخنان خود با اشاره به اهداف استکبار جهانی در سوریه، تاکید کرد که هدف آمریکا از جنگ سوریه، ضربه زدن به ایران اسلامی بود.

وی دشمن شناسی و موقعیت شناسی را از شاخص های سردار شهید سلیمانی عنوان کرد و این شهید اسلام را نمونه برجسته از تربیت شدگان مکتب امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان گفت: اگر مقتضیات زمان و مکان را نشناسیم دچار خطای راهبردی خواهیم شد.

حجت‌الاسلام علی‌نژاد با بیان اینکه دشمنان ایران به سادگی از موضوع انتخابات نمی گذرند، بیان داشت که در هر دوره از انتخابات دشمن با تاکتیکی متفاوت عمل می کند که باید هوشیار بود.

وی مشارکت حداکثری و انتخاب کاندیدای اصلح از سوی مردم را عاملی برای مایوس شدن دشمنان قسم خورده این سرزمین دانست و بر حضور آگاهانه و پرشور مردم در پای صندوق های رای تاکید کرد.

تولید محتوای موثر از سوی روابط عمومی‌ها برای افزایش مشارکت

لزوم تولید و انتشار محتوای موثر برای افزایش مشارکت در انتخابات، محور اصلی سخنان مدیر روابط عمومی شرکت توسعه و صنایع جانبی در این نشست بود.

ولید آلبوناصر به عنوان آخرین سخنران نشست نهضت روشنگری، از سرپرستان روابط عمومی‌های صنعت بزرگ توسعه نیشکر خواست با تولید و انتشار محتوای موثر در زمینه دعوت به مشارکت، موجبات حضور پرشور و حداکثری خانواده بزرگ نیشکر را در پای صندوق های رای فراهم نمایند.

وی هماهنگی با بخشداری ها و فرمانداری ها برای اعزام شعب سیار اخذ رای در کشت و صنعت ها در دو نوبت صبح و عصر، در نظر گرفتن محیطی مناسب با رعایت پروتکل های بهداشتی در روز رای گیری برای پرسنل و انعکاس حماسه ی حضور پرسنل در انتخابات را از دیگر وظایف روابط عمومی ها برشمرد و تاکید کرد که همه شرایط برای حماسه آفرینی در ۲۸ خردادماه فراهم شود.

نشست نهضت روشنگری با موضوع حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات با حضور مدیران و معاونین شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مدیران عامل کشت و صنعت ها و صنایع جانبی، فرماندهان پایگاه های بسیج حوزه شهید رضوی، شهید صالحی و شهید تقوی، مدیران حراست صنعت توسعه نیشکر، ائمه جماعات کشت و صنعت های نیشکری، دبیران کارگروه‌های فرهنگی و سرپرست روابط عمومی های کشت و صنعت ها برگزار شد.

این نشست سومین جلسه در حوزه انتخابات در شرکت توسعه نیشکر با هدف افزایش مشارکت در انتخابات است. اولین و دومین نشست هم اندیشی مدیران توسعه نیشکر به ترتیب در ۲۰ و ۲۲ خردادماه برگزار و بر فراهم آوردن شرایط و تمهیدات ویژه برای حضور پرشور پرسنل در انتخابات تاکید شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار