مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خبر داد

آغاز عملیات تکمیلی بخشی از شبکه فاضلاب مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: دوشنبه 24 خرداد 1400 | 08:43 ق.ظ
آغاز عملیات تکمیلی بخشی از شبکه فاضلاب مسجدسلیمان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از آغاز عملیات اجرایی طرح تکمیلی بخشی از شبکه فاضلاب شهرستان مسجدسلیمان خبر داد.

محمدرضا کرمی‌نژاد با اشاره به آغاز پروژه شبکه فاضلاب شهرستان مسجدسلیمان اظهار کرد: عملیات اجرایی طرح تکمیلی بخشی از شبکه فاضلاب شهرستان مسجدسلیمان با اعتبار ۳۹۱ میلیارد تومان آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به شرایط منحصر به فرد شهرستان مسجدسلیمان و بازنگری در مبانی طرح فاضلاب این شهرستان و به دلیل مسائل و مشکلات اجرایی و صرفه‌جویی در بیت‌المال، قرار است سیستم تصفیه فاضلاب به صورت Local (محلی) اجرایی شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: این پروژه در مناطق چهاربیشه، نفتک، ریل وی، پشت ترمینال، چیت شویی، کوی جهاد، مال دولت، کولرشاپ، بازار چشمه علی، نمره دو، سی برنج، باغ ملی، پشت برج، نمره چهل، سبزآباد، کمپ کرسنت و مین آفیس اجرایی می‌شود.

کرمی‌نژاد افزود: عملیات اجرایی این طرح به طول ۱۵۵ کیلومتر شامل خطوط اصلی و فرعی و انشعابات است و تعداد کل انشعابات ۱۰ هزار انشعاب است.

مدیرعامل آبفا خوزستان گفت: با اجرای این پروژه میزان بهره‌مندی مردم شهرستان مسجدسلیمان از سیستم دفع بهداشتی فاضلاب، از ۴ درصد به حدود ۵۰ درصد خواهد رسید.

وی افزود: تامین مالی این طرح توسط بانک تجارت و در قالب تسهیلات ماده ۵۶ انجام می‌شود و پیمانکار اجرایی این پروژه قرارگاه خاتم‌الانبیاء است.

گزارش کشاورزی پرس،منبع ایسنا


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار