قانون گرایی اولین مسئله برای داشتن انتخابات سالم است

تاریخ انتشار: دوشنبه 24 خرداد 1400 | 01:19 ق.ظ
قانون گرایی اولین مسئله برای داشتن انتخابات سالم است سجاد بهمنی مسئول بسیج رسانه خوزستان گفت: برای داشتن یک انتخابات سالم شاخص قانون و‌قانون گرایی به عنوان اولین مسئله مهم جامعه است که بسیار جدی باید به آن پرداخت، سپس نگاه ویژه باید به شاخص عدالت محوری داشت.  ، سجاد بهمنی در نشست بصیرتی و‌روشنگری با موضوع انتخابات که امروز در بنیاد حفژ آثار […]

سجاد بهمنی مسئول بسیج رسانه خوزستان گفت: برای داشتن یک انتخابات سالم شاخص قانون و‌قانون گرایی به عنوان اولین مسئله مهم جامعه است که بسیار جدی باید به آن پرداخت، سپس نگاه ویژه باید به شاخص عدالت محوری داشت.

 ، سجاد بهمنی در نشست بصیرتی و‌روشنگری با موضوع انتخابات که امروز در بنیاد حفژ آثار ونشر دفاع مقدس در اهواز برگزار شد در خصوص شاخص شفافیت دولت عنوان کرد: اصحاب رسانه خواستار دولتی هستند که در مقابل رسانه شفافیت را در اولویت قرار دهد.

بهمئی از دیگر شاخص هایی که برای داشتن یک انتخاب سالم مدنظر قرار داد اشاره به مسئولیت پذیر کرد و
شاخص اجماع پذیری را نیز از شاخص های مهم دانست و گفت: فردی را که می خواهیم به عنوان حکمران و شخص اول دولت انتخاب کنیم باید بتواند در بحث اجماع سازی مهمترین اقدامات را انجام دهد.

این مقام مسئول در خصوص انتخابی کارایی و اثربخشی ، ذکر کرد: این دولت و شخص که می خواهد روی کار بیاید باید بتوانیم اثرات خوب آن را در جامعه ببینیم.

رییس بسیج رسانه خوزستان مهمترین شاخص انتخاب رئیس جمهور را فردی دانست که فساد ستیز باشد، چرا که فساد در حال حاضر یک چالش جهانی و جامعه کنونی ما است.

وی گفت: شاخص های فوق الذکر از شاخص های مهمی است که افراد با توجه به موازین دینی، کتاب نهج البلاغه، وصایای امام راحل و نیاز جامعه باید در یک انتخاب سالم مدنظر قرار دهند.

بهمئی ادامه داد: انتظار می رود اصحاب رسانه در شور آفرینی انتخابات در میان آحاد مردم از شاخص های نام برده استفاده کنند و با تولید محتوای خود و کلام نافذ به تشویق اقشار مختلف جامعه و خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان بپردازند.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار