تاکید استاندار خوزستان بر شتاب بخشی تکمیل پروژهای عمرانی دشت آزادگان

تاریخ انتشار: سه شنبه 25 خرداد 1400 | 09:13 ق.ظ
تاکید استاندار خوزستان بر شتاب بخشی تکمیل پروژهای عمرانی دشت آزادگان قاسم سلیمانی دشتکی با حضور در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستان‌دشت آزادگان در فرمانداری این شهرستان افزود: روند اجرای پروژه های عمرانی در تمامی شهرستان ها بصورت مستمر و میدانی پیگیری می شود و تلاش ما این‌ است مصوبات ابن‌نشست‌ها از نظر اجرایی به صورت ماهانه بررسی شوند. وی توسعه متوازن تمامی مناطق […]

قاسم سلیمانی دشتکی با حضور در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستان‌دشت آزادگان در فرمانداری این شهرستان افزود: روند اجرای پروژه های عمرانی در تمامی شهرستان ها بصورت مستمر و میدانی پیگیری می شود و تلاش ما این‌ است مصوبات ابن‌نشست‌ها از نظر اجرایی به صورت ماهانه بررسی شوند.

وی توسعه متوازن تمامی مناطق استان و همچنین جبران عقب ماندگی در مناطق کم برخوردار را از مهمترین دغدغه های مدیران استانی دانشت و گفت: به منظور رفع مشکلات طرح های عمرانی تمامی موارد مطرح شده دارای برنامه زمانبندی شده هستند که به صورت مستمر و ماهانه با حضور در محل پروژه ها آن‌ها را از نزدیک بررسی خواهیم کرد.

در این نشست با حضور استاندار خوزستان وضعیت پروژه های آب شرب روستایی، تکمیل جاده‌های روستایی، تکمیل طرح ۵۵۰ هکتاری، پروژه آب و فاضلاب شهری، زیر ساخت‌های جاده ای از جمله جاده اهواز تا سوسنگرد و سوسنگرد تا چذابه بررسی و مقرر شد این پروژه با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

استاندار خوزستان در این نشست به مدیر کل ورزش و جوانان استان دستور داد پروژه های ورزشی استان ساماندهی و سرعت بیشتری برای تکمیل پیدا کنند و گفت: مدیر کل ورزش و جوانان باید تا ۶ ماه آینده نسبت به تکمیل این پروژه ها اقدام کنند اتمام این پروژه ها روند توسعه خوبی در شهرستان را رقم خواهد زد.

تکمیل جاده های مواصلاتی از جمله سوسنگرد تا چذابه ، جاده های روستایی از جمله (هوفل و مسیر الله اکبر ) ، موضوع تامین آب و کیفیت آب شرب ، تکمیل زهکش های کشاورزی مربوط به طرح ۵۵۰ هکتاری ، لوله کشی گاز بعضی از روستاها ، تعیین اعتبار جهت پروژه های زیر ساختی مناطق آسیب دیده از سیل ، تعیین اعتبار پروژه روشنایی جاده سوسنگرد ، تکمیل زیر ساخت های اربعین حسینی ، تکمیل پروژه های نیمه تمامی ورزش و جوانان و پیگیری اصولی عوارض آلایندگی از جمله مهمترین مسائلی بود که در این‌نشست مطرح شد.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار