استاندار خوزستان: این نظام به راحتی به دست نیامده است که از آن فاصله بگیریم و قهر کنیم

تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 خرداد 1400 | 10:39 ق.ظ
استاندار خوزستان: این نظام به راحتی به دست نیامده است که از آن فاصله بگیریم و قهر کنیم  قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان روز چهارشنبه در مقدمه نشست شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستان باوی که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت: امیدواریم انتخابات پیش رو انتخابات باشکوهی باشد. از همه مردم عزیز هم همین انتظار میرود. چون این نظام به راحتی به دست نیامده است که به راحتی از آن […]

 قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان روز چهارشنبه در مقدمه نشست شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستان باوی که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت: امیدواریم انتخابات پیش رو انتخابات باشکوهی باشد. از همه مردم عزیز هم همین انتظار میرود. چون این نظام به راحتی به دست نیامده است که به راحتی از آن فاصله بگیریم و قهر کنیم.

وی افزود: این نظام خون بهای صدها هزار شهید است و هم در پیروزی انقلاب، هم در ۸ سال دفاع مقدس و هم در صیانت و پایداری این نظام شهدای زیادی تقدیم شده است و خوزستان هم که حدود ۲۵ هزار شهید داده است و خط مقدم جبهه و جنگ بوده است.

سلیمانی یادآور شد: امام راحل عظیم الشان (ره) اعتقاد عمیقی به اسلامیت توامان با جمهوریت داشتند و میگفتند جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر و این جمله بسیار پرمعنا و مفهوم است.

استاندار خوزستان بیان کرد: انقدر حضور مردم برای حضرت امام (ره) مهم بود که میفرمودند میزان رای مردم است و انقدر مهم بود که بلافاصله پس از پیروزی انقلاب رفراندوم برگزار شد و صندوق رای هیچگاه و در هیچ شرایطی حتی در شرایط جنگ و بمباران تعطیل نشد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: ما به عنوان خدمتگذاران مردم و مسوولین استان موظف به بی طرفی کامل در انتخابات هستیم؛ رسالت ما در دو حوزه است یکی برگزاری باشکوه انتخابات و دیگری تضمین سلامت انتخابات است که این کار را به نحو احسن و با قدرت انجام خواهیم داد.

وی عنوان کرد: همه ما به عنوان عضوی از مردم موظفیم به خاطر عظمت نظام و صیانت از کشور و جلوگیری از خطر دشمنان حضوری گسترده در پای صندوق ها داشته باشیم.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: ما در بسیاری از صحنه ها حاضر هستیم اما هیچ حضوری به اندازه حضور در صحنه انتخابات اهمیت ندارد و باید سعی کنیم با مشارکت در این صحنه کشور و نظام را تقویت نماییم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار