برپایی اولین نمایشگاه آنلاین صنایع‌ دستی اهواز

تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 خرداد 1400 | 11:12 ق.ظ
برپایی اولین نمایشگاه آنلاین صنایع‌ دستی اهواز رئیس اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی اهواز گفت: همزمان با هفته صنایع‌دستی، اولین نمایشگاه مجازی صنایع‌دستی اهواز از ۲۳ خرداد ماه آغاز شده و به نشانی تارنمای http://Vhojre.ir  در حال برگزاری است. به گزارش ایسنا، تبار قریب اظهار کرد: به دلیل عدم برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی به شکل مرسوم و با هدف مراعات حال […]

رئیس اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی اهواز گفت: همزمان با هفته صنایع‌دستی، اولین نمایشگاه مجازی صنایع‌دستی اهواز از ۲۳ خرداد ماه آغاز شده و به نشانی تارنمای http://Vhojre.ir  در حال برگزاری است.

به گزارش ایسنا، تبار قریب اظهار کرد: به دلیل عدم برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی به شکل مرسوم و با هدف مراعات حال عمومی جامعه در شرایط بیماری کرونا، با تدبیر اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اهواز و با همکاری مرکز نوآوری و شتابدهی فانوس، نمایشگاه صنایع‌دستی امسال، به شکل آنلاین (برخط) به اجرا در آمده است.

رئیس اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی اهواز گفت: ضرورت ایجاد زمینه لازم برای عرضه و فروش صنایع‌دستی برای صنعتگران، ما را بر آن داشت تا در تجربه‌ای نو و با همکاری مرکز نوآوری و شتابدهی فانوس، به برگزاری نمایشگاه آنلاین صنایع‌دستی اقدام کنیم.

او افزود: این نمایشگاه دارای ۲۹ غرفه مجازی است که تولیدات تعدادی از صنعتگران شهرستان اهواز در آن معرفی و عرضه شده است.

قریب بیان کرد: توجه به توسعه فعالیت‌های مبتنی بر وب و استفاده از فضای مجازی، ظرفیت مناسبی برای بهره‌مندی در حوزه‌های مختلف صنایع‌دستی اعم از  معرفی رشته‌ها، تولیدات و بازاریابی و فروش محصولات را به وجود آورده است.

او بیان کرد: امیدواریم در این تجربه جدید بتوانیم بیش از پیش در این مسیر قدم برداریم و صنعتگران بتوانند در آینده از این بستر، بهره‌برداری مفیدتر داشته باشند.

رئیس اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی اهواز یادآور شد: با توجه به تعدد صنعتگران و تنوع و غنای صنایع ‌دستی تولیدی در شهرستان اهواز، از همه علاقه‌مندان و متخصصان که می‌توانند در حوزه راه‌اندازی سایت‌های عرضه، معرفی و فروش صنایع ‌دستی فعالیت کنند دعوت به همکاری می‌کنیم تا باتوجه به قابلیت‌های موجود، زمینه مناسبی برای تولید و عرضه صنایع ‌دستی اهواز، در سطح استانی، ملی و بازارهای خارجی نیز ایجاد شود.

بنابر اعلام اداره کل میراث فرهنگی خوزستان، اولین نمایشگاه مجازی صنایع‌دستی اهواز به آدرس تارنمای http://Vhojre.ir تا پایان خردادماه ادامه خواهد داشت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار