تلاش برای آغاز فعالیت حضوری کلاس های دانشگاه ها در مهرماه

تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 خرداد 1400 | 09:45 ق.ظ
تلاش برای آغاز فعالیت حضوری کلاس های دانشگاه ها در مهرماه سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی : اعضای هیات علمی و دانشجویان در برابر بیماری کرونا واکسینه می شوند.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ،  دکتر سیما سادات لاری در نشست با دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: آموزش مجازی برغم موفقیت در برخی موارد، به دانشجویان ضربه وارد کرده است لذا ما باید هرچه زودتر به وضعیت عادی آموزش برگردیم و شاهد حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه  تلاش می کنیم فعالیت دانشگاه‌ها از مهرماه به صورت حضوری باشد،  افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده در مرداد ماه ۲۰۰ هزار دوز واکسن کرونا به اعضای هیات علمی  تزریق می‌شود.

دکتر لاری ادامه داد: همچنین در شهریور ماه ۵۰۰ هزار نفر از دانشجویان و در مهر ماه یک میلیون و در آبان ماه نیز یک میلیون دانشجو در برابر کرونا واکسینه می‌شوند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی با اشاره به اینکه   در ۲ سال اخیر مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اهواز قرار دادیم، افزود : در ۲ سال اخیر اعتبار لازم برای وام دستیاری از ۶۰۰ میلیارد ریال به یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته به گونه‌ای که می‌توانیم سالی ۱۵۰ میلیون ریال وام به دستیاران بدهیم.

وی  از افزایش ودیعه مسکن و تحویل یک هزار و ۲۰۰ واحد خوابگاهی به  متاهلان خبر داد و  ادامه داد: با کمک وزیر قرار است ۳۰۰ میلیارد ریال برای حمایت از دستیاران و رزیدنت‌ها به حساب ما واریز شود که قول می‌دهیم ۱۰ میلیارد ریال آن را به دانشگاه اهواز اختصاص دهیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار