مدیرعامل کشت و صنعت دعبل خزاعی خبر داد:

خانواده بزرگ نیشکر مهیای یک انتخابات پرشور و آگاهانه

تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 خرداد 1400 | 09:25 ق.ظ
خانواده بزرگ نیشکر مهیای یک انتخابات پرشور و آگاهانه در این نشست که دیروز ۲۵ خردادماه با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران این کشت و صنعت دعبل خزاعی برگزار گردید، بر حضور پرشور همه پرسنل در پای صندوق های رای و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی تاکید شد. به گفته مدیرعامل این شرکت، انتخابات نماد جمهوریت نظام و نشان دهنده اعتماد مردم به […]

در این نشست که دیروز ۲۵ خردادماه با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران این کشت و صنعت دعبل خزاعی برگزار گردید، بر حضور پرشور همه پرسنل در پای صندوق های رای و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی تاکید شد.

به گفته مدیرعامل این شرکت، انتخابات نماد جمهوریت نظام و نشان دهنده اعتماد مردم به اصل و کلیت نظام است و حضور در پای صندوق های رای، رسالتی مهم است.

محمد امین روز بخش زاده در این نشست گفت: کارکنان این مجموعه بزرگ تولیدی و صنعتی در تمامی این سال‌ها با سعی و کوشش بی‌وقفه خود تلاشکرده اند تا سهمی هر چند اندک در گردش چرخ اقتصاد کشور داشته باشند و در سخت‌ترین شرایط دست از کار و مجاهدت خود برنداشته و بدون شک در این دوره از انتخابات نیز برای پاسداری و پشتیبانی از آرمان های انقلاب حضوری مثال زدنی خواهند داشت.

وی اظهار داشت: همکاران ولایتمدار و تلاشگر نیشکر دعبل خزاعی برای تعیین سرنوشت خود با آگاهی و اراده برای تغییر و بهتر شدن، مصم تر از گذشته با زدن رکورد جدیدی از حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای، برگ زرین دیگری را در کارنامه نظام مقدس اسلامی به ثبت خواهند رساند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه در سراسر کشور برگزار می‌شود تا مردم بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رای سرنوشت کشور را رقم بزنند.

کشت و صنعت دعبل خزاعی از واحدهای هفتگانه طرح توسعه نیشکر و صنایع جانبی است. شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با ایجاد اشتغال بیش از ۲۰ هزار نفر و تولید ۴۰ درصد شکر مورد نیاز کشور و سایر تولیدات از جمله الکل، خمیرمایه، ام دی اف و… نقش مهمی را در اقتصاد و اشتغال خوزستان دارند.

تاکنون نشست های مختلفی با موضوع اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار شده است. به گفته دکتر ناصری مدیرعامل این شرکت ، تلاشگران توسعه نیشکر در ۲۸ خردادماه با حضور پرنشاط و پرشور خود حماسه ای دیگر پای صندوق های رای خلق خواهند کرد.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار