دیدار مدیران صنعت برق خوزستان با مدیرکل صدا و سیما جهت برنامه ریزی عبور از پیک ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 خرداد 1400 | 09:42 ق.ظ
دیدار مدیران صنعت برق خوزستان با مدیرکل صدا و سیما جهت برنامه ریزی عبور از پیک ۱۴۰۰ مدیرعامل برق اهواز: صدا وسیما می تواند پل ارتباطی مطمئنی بین مجموعه صنعت برق خوزستان و مردم شریف این استان باشد. جلسه“هم اندیشی پیرامون استفاده از ظرفیت اطلاع رسانی صداوسیما جهت کمک به مدیریت مصرف برق و عبور از پیک۱۴۰۰“با حضور مدیران صنعت برق و مدیرکل صداو سیمای خوزستان برگزار شد.  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی […]
مدیرعامل برق اهواز: صدا وسیما می تواند پل ارتباطی مطمئنی بین مجموعه صنعت برق خوزستان و مردم شریف این استان باشد.

جلسههم اندیشی پیرامون استفاده از ظرفیت اطلاع رسانی صداوسیما جهت کمک به مدیریت مصرف برق و عبور از پیک۱۴۰۰با حضور مدیران صنعت برق و مدیرکل صداو سیمای خوزستان برگزار شد.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در این دیدار اظهار داشت: عبور موفق و حفظ پایداری شبکه برق در تابستان آتی نیازمند عزم و اراده جدی و همکاری همه بخشهای فنی و غیرفنی، خصوصا رسانه ها است تا بتوانیم با ایجاد ارتباط بیشتر با مردم و یاری گرفتن از ظرفیت شهروندان از پیک عبور کنیم.

 حسن کریمی خاطر نشان کرد: مهمترین عامل مدیریت مصرف در این مقطع زمانی کاهش مصارف غیرضروری خصوصا در ساعات پیک می باشد و در این راه صدا وسیما می تواند پل ارتباطی مطمئنی برای اطلاع رسانی برنامه های مدیریت مصرف مجموعه صنعت برق خوزستان و مردم شریف این استان باشد.

 وی همچنین تصریح کرد: با وجود اینکه خاموشیها دور از انتظار نبود ولی با برقراری ارتباط دو سویه با مردم از طریق همه ابزارهای ارتباطی موجود ازجمله تلفن، سایتها، نشریات و ظرفیت صداوسیما تلاش کردیم خدمات برق استمرار یابد و مردم نیز در این مسیر یاریگر ما بودندو انتظار داریم این همکاری تا پایان فصل گرم ادامه یابد تا مجبور به اعمال خاموشی ناخواسته نشویم.

در ادامه این دیدارمدیرکل صداوسیما خوزستان با اشاره به ضرورت خدمت رسانی مطلوب به شهروندان گفت: بحث تامین برق پایدار و خدمت رسانی به مردم یک وظیفه ملی و دینی است و خصوصا با رسیدن زود هنگام فصل گرما و اهمیت برق به منظور خنکی منازل شهروندان این آمادگی را داریم که پابه پای مجموعه صنعت برق در این مسیر وخصوصا کمک به فرهنگ سازی مدیریت مصرف گام برداریم.
رحیمی با اعلام آمادگی برای همکاری با صنعت برق خوزستان به منظور کمک به مدیریت مصرف برق خاطرنشان کرد: با همکاری همه ی دستگاه های مرتبط با حوزه برق و ارائه ی شیوه های کاهش و مدیریت مصرف و تهیه اخبار، گزارش و اطلاع رسانی به مخاطبان این رسانه ملی، می توانیم با موفقیت از پیک برق ۱۴۰۰عبور کنیم.

در ادامه جلسه دیگرمدیران عامل صنعت برق خوزستان به بیان دیدگاههای خود در زمینه نحوه همکاری متقابل این مجموعه و صداوسیمای خوزستان به منظور عبور از پیک ۱۴۰۰پرداختند.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار