امام جمعه خرمشهر در همایش نهضت روشنگری در نیشکر میرزا کوچک خان:

مردم با حضور حداکثری در انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 خرداد 1400 | 09:29 ق.ظ
مردم با حضور حداکثری در انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنند در این نشست که دیروز ۲۵ خردادماه برگزار شد، امام جمعه خرمشهر انتخابات را تبلور اراده مردم در تعیین سرنوشت خود دانست و خواستار مشارکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشت خود شد. انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری از دیگر موضوعات مورد اشاره حجت الاسلام محمدجواد عادل‌پور در جمع پرسنل کشت و صنعت نیشکر میرزا کوچک […]

در این نشست که دیروز ۲۵ خردادماه برگزار شد، امام جمعه خرمشهر انتخابات را تبلور اراده مردم در تعیین سرنوشت خود دانست و خواستار مشارکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشت خود شد.

انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری از دیگر موضوعات مورد اشاره حجت الاسلام محمدجواد عادل‌پور در جمع پرسنل کشت و صنعت نیشکر میرزا کوچک خان بود.

وی انتخاب درست را ضامن حل مشکلات و یا به حداقل رساندن مشکلات دانست و تاکید کرد: حضور در انتخابات بیانگر بلوغ سیاسی و اجتماعی یک جامعه است و مردم به فرد اصلح و متعهد رای خواهند داد.

امام جمعه خرمشهر به دغدغه های معیشتی مردم و مشکلات اقتصادی در جامعه اشاره کرد و گفت: ملت فهیم ایران با وجود همه تنگناهای اقتصادی و فشارهای ناشی از تحریم های ظالمانه اما همواره به مشارکت فعال در انتخابات به عنوان نماد مردمسالاری دینی توجه داشته و به خوبی می دانند که تعیین مسیر حرکت کشور در زمینه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و … از رهگذر انتخابات رقم می خورد.

کشت و صنعت میرزا کوچک خان یکی از واحدهای هفتگانه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی است که در کیلومتر ۷۵ جاده اهواز خرمشهر قرار دارد.

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، نشست های هم اندیشی نهضت روشنگری با موضوع انتخابات در کشت و صنعت های هفتگانه توسعه نیشکر و شرکت های تابعه برگزار می شود.

مشارکت حداکثری خانواده بزرگ توسعه نیشکر در انتخابات، حضور حداکثری و آگاهانه در پای صندوق رای و لزوم همکاری با فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها برای برگزاری انتخاباتی پرشور در ۲۸ خردادماه، چارچوب نشست های هم اندیشی نهضت روشنگری است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار