رئیس کل دادگستری خوزستان:

نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر اساس نیاز‌های جامعه قوانین تصویب کنند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 خرداد 1400 | 10:14 ق.ظ
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر اساس نیاز‌های جامعه قوانین تصویب کنند حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: نمایندگان مشکلات کمبود قوانین در خصوص برخی مسائل موجود در کشور را بیشتر مورد توجه قرار دهند و نگذارند بخش‌هایی از کشور از نبود قوانین و وجود قوانین قدیمی رنج ببرد. او افزود: ارتباط مجلس شورای اسلامی با دستگاه قضایی یکی از ظرفیت‌های مهمی است که می‌توان از […]

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: نمایندگان مشکلات کمبود قوانین در خصوص برخی مسائل موجود در کشور را بیشتر مورد توجه قرار دهند و نگذارند بخش‌هایی از کشور از نبود قوانین و وجود قوانین قدیمی رنج ببرد.

او افزود: ارتباط مجلس شورای اسلامی با دستگاه قضایی یکی از ظرفیت‌های مهمی است که می‌توان از آن به نفع نظام و خدمت به مردم استفاده کرد و همگان را از آن بهره‌مند ساخت.

حجت الاسلام مرادی با بیان اینکه  برای ارائه طرح‌ها و لوایح و تصویب قوانین مورد نیاز دستگاه قضایی، نیاز به همفکری میان نمایندگان و مدیران قضایی است، تصریح کرد: به ویژه اینکه هم اکنون تعدادی از لوایح و طرح‌ها از جمله تسری فوق العاده خاص کارکنان اداری قوه قضائیه در کمیسیون قضایی مجلس مطرح شده و از نمایندگان محترم می‌خواهیم تا در تصویب این قوانین تسریع کنند.

رئیس کل دادگستری خوزستان بیان داشت: باتوجه به گستره فعالیت دستگاه قضایی در کشور و به ویژه در خوزستان که استانی وسیع و دارای حوزه‌های قضایی متعدد است، نمایندگان در لوایح بودجه سنواتی توجه ویژه به افزایش بودجه دستگاه قضایی استان داشته باشند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار