احیا و بهسازی ساحل کارون در منطقه یک و چهار

تاریخ انتشار: پنجشنبه 27 خرداد 1400 | 09:31 ق.ظ
احیا و بهسازی ساحل کارون در منطقه یک و چهار صبح دیروز ابراهیم نوشادی شهردار اهواز از مسیر جاده ساحلی به سمت پارک مالیات در منطقه چهار بازدید کرد و در جریان روند عملیات احیای این مسیر و پارک قرار گرفت.   ابراهیم نوشادی در جریان این بازدید گفت : پس از بازدید و بررسی پارک ربیع در منطقه یک و احیای این پارک که […]

صبح دیروز ابراهیم نوشادی شهردار اهواز از مسیر جاده ساحلی به سمت پارک مالیات در منطقه چهار بازدید کرد و در جریان روند عملیات احیای این مسیر و پارک قرار گرفت.

 

ابراهیم نوشادی در جریان این بازدید گفت : پس از بازدید و بررسی پارک ربیع در منطقه یک و احیای این پارک که مدتها بود به آن رسیدگی نشده بود، هم اکنون پارک مالیات و مسیر جاده ساحلی در منطقه چهار را در دستور کار احیا و رسیدگی قرار دادیم که امیدوارم با فعالیت مستمر در سریعترین زمان ممکن جهت استفاده شهروندان مهیا گردد.

 

شهرداراهواز ضمن بازدید از بوستان هنر و  المان های بوستان نیز گفت: رسیدگی و بهسازی پارک ها و بوستان ها یکی از وظایف شهرداری برای رفاه و آسایش شهروندان است و علاوه بر تغییر چهره شهر می تواند آرامش روحی و روانی را برای شهروندان به همراه آورد.

 

شهردار اهواز در حاشیه این بازدید در خصوص اهمیت تسریع در روند اجرای پروژه ها به منظور تامین رفاه حال شهروندان افزود: تلاش مجموعه شهرداری بر این است تا با اندیشیدن تمهیدات و برنامه ریزی مناسب در حوزه های عمرانی و تاسیساتی و همچنین نظارتی مستمر و دقیق تر  بر روند اجرای پروژه های عمرانی – زیباسازی ، ضمن رعایت اصول و استاندارهای لازم ، رضایتمندی شهروندان را بیش از پیش محقق سازد  و پروژه ها را در اسرع وقت و در زمان تعیین شده به بهره برداری برساند.

 

 گفتنی است دراین بازدید که مدیران عامل سازمان پارکها و فضای سبز و سازمان خدمات موتوری حضور داشتند، شهردار اهواز پس ازبازدید ازپارک مالیات و حریم جاده ساحلی وهمچنین ایستگاه پمپ آب خام پارک قوری  تا میدان شقایق به مدیران جهت پاکسازی و توسعه فضای سبز و المان شهری، تکمیل پیاده رو حریم جاده ازپارک قوری تا پارک مالیات   دستور داد و بر پیشرفت چشمگیر پروژه در بازدید بعدی تاکید کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار