بیانیهٔ آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری دربارهٔ انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: پنجشنبه 27 خرداد 1400 | 19:09 ب.ظ
بیانیهٔ آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری دربارهٔ انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ بسم الله الرحمن الرحیم مردم غیرتمند و ولایتمدار خوزستان اینک که ملّت رشید و حماسه‌ساز ایرانِ اسلامی در آستانهٔ خلق حماسه‌ای دیگر در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ قرار گرفته‌است و شما که در تمامی صحنه‌های انقلاب، دفاع مقدّس و دفاع از حرم پیشگام بوده‌اید، قطعاً از شرایط حسّاس فعلی و انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوریِ پیش‌رو آگاهید. […]

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم غیرتمند و ولایتمدار خوزستان

اینک که ملّت رشید و حماسه‌ساز ایرانِ اسلامی در آستانهٔ خلق حماسه‌ای دیگر در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ قرار گرفته‌است و شما که در تمامی صحنه‌های انقلاب، دفاع مقدّس و دفاع از حرم پیشگام بوده‌اید، قطعاً از شرایط حسّاس فعلی و انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوریِ پیش‌رو آگاهید.

انتظار می‌رود که با لبیک‌گوئی به ندای امامین انقلاب اسلامی در این انتخابات با حضور حدّاکثری و پرشور حماسه‌ای به یادماندنی خلق نمائید و نیز إن شاء الله در این انتخابات رأی به أصلح، مدیر قوی، شجاع و توانمند را هم در نظر خواهید گرفت.

امیدوارم دولت انقلابیِ آینده مطالبات بر حق شما مردم خوزستان را مورد توجه قرار دهد که اهم آنها از این قرار است:

۱ـ جبران نمودن عقب ماندگی‌های باقی‌مانده از دوران جنگ تحمیلی و پس از آن، مثل مشکلات حاشیه‌نشینی، زیرساخت‌های فرسوده، مشکلات بخش‌های کشاورزی، صنعتی و غیره با تخصیص درصد مناسبی از نفت.

۲ـ متوقف ساختن روند غیرقانونی انتقال بی‌رویه آب از سرچشمه‌های کارون و دیگر رودخانه‌ها به جاهای دیگر و تسریع در جایگزین کردن طرح انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی و مبارزه با مافیای آب کشور.

۳ـ تسریع در تخصیص آب برای فاز دوم طرح مقام معظم رهبری، و تلاش برای اجرائی کردن ایدهٔ مقام عظمای ولایت در زمینهٔ احیای دو میلیون هکتار زمین در خوزستان.

۴ـ دادن اولویت جدّی به تحصیلکرده‌ها و دیگر جوانان خوزستانی در طرح‌های ملّی از قبیل نفت و گاز، پتروشیمی، فولاد، نیشکر و غیره در راستای اشتغال‌زائی برای جوان‌های بیکار.

۵ـ توجه ویژه به خوزستان به عنوان دروازهٔ ورود تشیّع و ورود امام هشتم به ایران.

در پایان موفقیت روزافزون را برای همهٔ مردم شریف خوزستان به ویژه نخبگان، عشایر غیور و همهٔ اقوام و نیز رئیس‌جمهور آینده و دولت قوی ایران اسلامی را از خداوند سبحان در ظلّ توّجهات حضرت ولی عصر (ع) مسألت دارم.

ارادتمند: محسن حیدری

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

۱۹ـ خرداد ـ ۱۴۰۰ / اهواز


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار