سیستم حفاظت و کنترل تابلوهای راه انداز فشار ضعیف بروزرسانی شد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 27 خرداد 1400 | 11:42 ق.ظ
سیستم حفاظت و کنترل تابلوهای راه انداز فشار ضعیف بروزرسانی شد معاون شبکه های آبیاری و زهکشی سازمان آب و برق خوزستان از انجام بازسازی و بروز رسانی سیستم حفاظت و کنترل تابلوهای راه انداز فشار ضعیف ایستگاه پمپاژ طرح کوثر و اورهال سه دستگاه الکترو پمپ مستغرق ۲۰۰ کیلو وات flyget خبر داد.

آرش محجوبی گفت : با توجه به پیش رو بودن فصل گرما و ضرورت آمادگی بهره برداری پایدار از تاسیسات آبی و تجهیزات هیدرومکانیکال و هیدرو الکتریکال منصوب در شبکه ی آبیاری و زهکشی کوثر این عملیات انجام شد.

وی افزود: انجام عملیات های فوق با اخذ دستور کار لازم توسط کارشناسان ناظر این دفتر و بر اساس دستور العمل های نگهداری و تعمیرات ابلاغی، توسط گروه تعمیرات شرکت بهره برداری کرخه و شاوور محقق شده است.

معاون شبکه های آبیاری و زهکشی سازمان آب و برق خوزستان بیان کرد: با توجه به خاص بودن الکتروپمپ های Flygt منصوب در ایستگاه پمپاژ کوثر به دلیل تحریم قطعات یدکی، عملیات سرویس و نگهداری برنامه ریزی شده اهمیت به سزایی در جلوگیری از تحمیل هزینه بالای تامین قطعات اصلی و بروز مشکلات اساسی در روند بهره برداری مستمر و مطمئن این ایستگاه پمپاژ دارد.

وی ادامه داد: بر همین اساس ضمن انجام عملیات سرویس و نگهداری برنامه ریزی شده نسبت به بازسازی و بروز رسانی سیستم حفاظت وکنترل تابلوهای راه انداز فشار ضعیف الکتروپمپ های ایستگاه پمپاژ طرح کوثر و همچنین اورهال سه دستگاه الکترو پمپ مستغرق ۲۰۰ کیلو وات Flygt با اعتبارات تخصیص یافته به بخش نگهداری و تعمیرات اقدام لازم بعمل آمد .

گفتنی است با اجرای این عملیات مشکلات تامین اب کشاورزان در فصل گرما و پایداری سیستمهای موجود در تاسیسات و تجهیزات برقی و مکانیکی تا حد قابل قبولی تامین شده است.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار