حضور باشکوه پای صندوق های رأی تداوم بخشیدن به آرمان های شهدا است

تاریخ انتشار: پنجشنبه 27 خرداد 1400 | 09:53 ق.ظ
حضور باشکوه پای صندوق های رأی تداوم بخشیدن به آرمان های شهدا است سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: حضور باشکوه مردم پای صندوق های رأی تداوم بخشیدن به آرمان های شهدا و شعارهای انقلاب است.

حسین گروسی در همایش «مشارکت پرشور و حداکثری مردم در انتخابات» که در محل سالن همایش های این سازمان برگزار شد،اظهار داشت: شرکت در انتخابات قطعا برای سرنوشت و آینده میهن اسلامی عزیزمان که سرافرازیش حاصل خون هزاران شهید و ایثارگر بوده، بسیار مهم است.
وی با اشاره به اینکه منطقه آزاد اروند دژ مستحکم انقلاب اسلامی بوده، افزود: امروز مردم این دیار باحضور حداکثری خود پای صندوق های رأی، از کشور خویش حفاظت و صیانت می کنند.

گروسی با تأکید براینکه اگر سردار سلیمانی و هزاران شهید که به نوعی عزیزترین سرمایه خودشان که همانا جانشان بود را در طبق اخلاص نگذاشته بودند ایران عزیز در چنین اقتداری قرار نداشت، اذعان داشت: امروز سنگر ما حضور پای صندوق های رای جهت تداوم بخشیدن به آرمان های شهدا و شعارهای انقلاب است که همانا مهم ترینشان « اسقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بود.
سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: باید این موضوع را خصوصا در انتخابات ۱۴۰۰ جدی بگیریم؛ چراکه حضور باشکوه مردم می تواند تداوم بخش راه شهدا؛ خصوصا سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در اسقلال و سرافرازی کشور باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار