مدیرعامل شرکت لوح سبز جنوب:

شرایط و تمهیدات برای یک انتخابات پرشور مهیا شده است

تاریخ انتشار: پنجشنبه 27 خرداد 1400 | 10:05 ق.ظ
شرایط و تمهیدات برای یک انتخابات پرشور مهیا شده است پرویز نورمحمدی انتخابات را مظهر اراده ملّی و تجلّی مشارکت عمومی مردم در تعیین سرنوشت خود دانست و عنوان کرد: مشارکت حداکثری در آزمون بزرگ انتخابات، علاوه بر به نمایش گذاشتن اقتدار نظام و حمایت از دستاوردهای آن، لبیک به ندای رهبر انقلاب اسلامی است که انتخابات را عرصه نمایش واقعی مردم‌سالاری دینی و اعلام […]

پرویز نورمحمدی انتخابات را مظهر اراده ملّی و تجلّی مشارکت عمومی مردم در تعیین سرنوشت خود دانست و عنوان کرد: مشارکت حداکثری در آزمون بزرگ انتخابات، علاوه بر به نمایش گذاشتن اقتدار نظام و حمایت از دستاوردهای آن، لبیک به ندای رهبر انقلاب اسلامی است که انتخابات را عرصه نمایش واقعی مردم‌سالاری دینی و اعلام وفاداری به آرمانهای رهبر انقلاب اسلامی می دانند.

وی بر مشارکت حداکثری خانواده لوح سبز در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد و گفت: هماهنگی های لازم با ستاد انتخابات برای حضور شعب سیار اخذ رای و پیش بینی‌های لازم به لحاظ تجهیزات، امکانات بهداشتی و نظارت کافی درخصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی و… انجام شده است.

شرکت لوح سبز جنوب وابسته به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی است. این شرکت سالانه با تولید ۱۳۲هزار متر مکعب ام دی اف به عنوان بزرگترین کارخانه تولید ام دی اف از باگاس است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه در سراسر کشور برگزار می‌شود تا مردم بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رای سرنوشت کشور را رقم بزنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار