شعب اخذ رای خوزستان زیر چتر بهداشت قرار گرفته اند

تاریخ انتشار: پنجشنبه 27 خرداد 1400 | 11:18 ق.ظ
شعب اخذ رای خوزستان زیر چتر بهداشت قرار گرفته اند  سید محمد علوی رئیس مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به برگزاری انتخابات در شرایط کاملا بهداشتی گفت: همه افرادی که برای رای دادن در حوزه‌ها حضور پیدا می‌کنند و همچنین ناظران صندوق‌ها، اطمینان داشته باشند که رعایت اصول بهداشتی، شرط برگزاری انتخابات است و تاکنون این شرایط مهیا شده است. او با بیان اینکه مقرر شده همه ناظران […]

 سید محمد علوی رئیس مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به برگزاری انتخابات در شرایط کاملا بهداشتی گفت: همه افرادی که برای رای دادن در حوزه‌ها حضور پیدا می‌کنند و همچنین ناظران صندوق‌ها، اطمینان داشته باشند که رعایت اصول بهداشتی، شرط برگزاری انتخابات است و تاکنون این شرایط مهیا شده است.

او با بیان اینکه مقرر شده همه ناظران صندوق‌های رای، تحت پوشش واکسیناسیون قرار گیرند، اظهار داشت: البته سهمیه این افراد محفوظ است و هر زمان مراجعه کنند واکسن برای آن‌ها تزریق خواهد شد، اما باید بدانند اثربخشی واکسن ۲ هفته بعد از تزریق است.

علوی با توصیه به رای‌دهندگان افزود: افرادی که می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند، بدون ماسک وارد حوزه‌ها نشوند، همچنین مراقبت شود تا قبل از ورود به حوزه و پس از اتمام روند رای دادن، در تجمع قرار نگیرند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به حذف ثبت اثر انگشت، اظهار کرد: رای‌دهندگان باید خودکار شخصی همراه داشته باشند، ضمن اینکه در همه شعب، ماسک در اختیار مردم قرار می‌گیرد و محلول ضدعفونی قرار خواهد گرفت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار