مشارکت پرشور و حداکثری مردم در انتخابات موجب اقتدار نظام است

تاریخ انتشار: پنجشنبه 27 خرداد 1400 | 09:50 ق.ظ
مشارکت پرشور و حداکثری مردم در انتخابات موجب اقتدار نظام است حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور در همایش «مشارکت پرشور و حداکثری مردم در انتخابات» که در محل سالن همایش های سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد، خطاب به پرسنل این سازمان گفت: یکی از ضعف های فرهنگی ما بی اطلاعی از نقش مهم آرای تک تک افراد در سرنوشت کشور و مشخص نشدن جایگاه انتخابات برای عامه […]

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور در همایش «مشارکت پرشور و حداکثری مردم در انتخابات» که در محل سالن همایش های سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد، خطاب به پرسنل این سازمان گفت: یکی از ضعف های فرهنگی ما بی اطلاعی از نقش مهم آرای تک تک افراد در سرنوشت کشور و مشخص نشدن جایگاه انتخابات برای عامه مردم است.

وی با تأکید بر اینکه حضور و مشارکت پرشور و حداکثری مردم در انتخابات پیش رو موجب تقویت هرچه بیشتر نظام و تغییر وضعیت موجود می شود، خاطرنشان کرد: دشمن از این ضعف فرهنگی که در برخی نقاط جامعه وجود دارد به شدت بهره برداری می کند و در یک فضای تبلیغاتی، قدرت انتخاب آگاهانه و مدبرانه را از مردم می گیرد.

امام جمعه آبادان، اظهار داشت: همه ما در پیاده کردن بیانات رهبر معظم انقلاب کوتاهی کردیم؛ ایشان انتخاب اصلح را بعنوان شاه بیت انتخابات مطرح می فرمایند که نکته بسیار قابل توجهی است.

ابراهیمی پور ضمن بیان اینکه اگر فرهنگ سازی کنیم که مردم بدانند رای هایشان چقدر در سرنوشت کشور و همه حوزه ها موثر است؛ قطعا با استقبال بیشتری مواجه خواهیم بود، افزود: باید در سطح آگاهی و انتخابات بتوانیم خوب فرهنگ سازی کنیم چرا که می بایست براساس برنامه، کارآمدی، تخصص و تجربه و اولویت به امور داخلی کشور به کاندیدای مورد نظر رای دهیم نه با نگاه جناحی و قومیتی.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور تصریح کرد: رای مهم است، نباید براساس احساسات تصمیم گیری کنیم چرا که ۴ یا ۸ سال همه امور کشور در گرو رای ما خواهد بود.

وی همچنین رای ندادن را بی تفاوتی به سرنوشت کشور عنوان کرد و گفت: رای حق است که نظام برای ما قایل شده و رای دادن آگاهانه ما تغییر وضعیت موجود است.

امام جمعه آبادان ادامه داد: حضرت آقا فرمودند، رئیس جمهور انقلابی می خواهیم، این بدان معناست که انقلاب استمرار دارد ورئیس جمهوری که معتقد به تغییر حالت موجود به وضعیت بهتر است را باید انتخاب کنیم.

وی اذعان داشت: اگر رای ما مهم نبود شبکه های معاند نمی گفتند رای ندهید؛چرا که انتخابات پشتوانه نظام است و حضور مردم استراتژی آنها را بهم می ریزد.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور در آخر خاطرنشان کرد: برگ رای به اندازه فرد مورد انتخاب مهم است، مشارکت باید در کنار دقت در انتخاب باشد.

روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار