رئیس اداره حفاظت محیط زیست اهواز:

نامزد‌های انتخابات از توجه به پاکیزگی شهر غافل نشوند

تاریخ انتشار: پنجشنبه 27 خرداد 1400 | 11:20 ق.ظ
نامزد‌های انتخابات از توجه به پاکیزگی شهر غافل نشوند علی بنی عگبه رئیس اداره حفاظت محیط زیست اهواز با اشاره به پایش زیست محیطی این کلانشهر در ایام انتخابات گفت: علیرغم اطلاع رسانی گسترده برای کاهش مصرف کاغذ و ممانعت از آلودگی شهری از سوی نامزد‌های شورای شهر، شاهد مصرف بی رویه کاغذ و چسباندن عکس و پوستر در نقاط مختلف شهری و آلودگی شهر هستیم. او از همه نامزد‌های […]

علی بنی عگبه رئیس اداره حفاظت محیط زیست اهواز با اشاره به پایش زیست محیطی این کلانشهر در ایام انتخابات گفت: علیرغم اطلاع رسانی گسترده برای کاهش مصرف کاغذ و ممانعت از آلودگی شهری از سوی نامزد‌های شورای شهر، شاهد مصرف بی رویه کاغذ و چسباندن عکس و پوستر در نقاط مختلف شهری و آلودگی شهر هستیم.

او از همه نامزد‌های شورای اسلامی شهر اهواز خواست نسبت به مقوله محیط زیست و پاکیزگی شهری حساس بوده و ضمن ارج نهادن به حقوق شهروندی از آلودگی شهر بطور جدی در ایام انتخابات پرهیز کنند.

بنی عگبه در پایان از تلاش همه سازمان‌های مردم نهاد اهواز در پویش “نه به تبلیعات کاغذی” و حضور فعال انجمن‌های هنر کودکان و نوجوانان خوزستان و احیاگران طبیعت استان در پایش شهری مشترک قدردانی کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار