انتخابات در خوزستان در فضایی آرام برگزار شد

تاریخ انتشار: شنبه 29 خرداد 1400 | 10:22 ق.ظ
انتخابات در خوزستان در فضایی آرام برگزار شد رییس ستاد انتخابات خوزستان گفت: تاکنون تخلفی در روند انتخابات ریاست جمهوری در خوزستان گزارش نشده است و مطابق با دستور ستاد انتخابات کشور کار شمارش آرا را آغاز می کنیم. رضا نجاتی اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد انتخابات کشور زمان رای گیری تا ساعت ۲ بامداد اعلام شده و در صورتی که تمدید شود […]

رییس ستاد انتخابات خوزستان گفت: تاکنون تخلفی در روند انتخابات ریاست جمهوری در خوزستان گزارش نشده است و مطابق با دستور ستاد انتخابات کشور کار شمارش آرا را آغاز می کنیم.
رضا نجاتی اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد انتخابات کشور زمان رای گیری تا ساعت ۲ بامداد اعلام شده و در صورتی که تمدید شود کار رای گیری را ادامه می دهیم که در این خصوص چیزی به ما اعلام نشده است.

وی با اشاره به روند شمارش آرا در استان افزود: ابتدا شمارش آرا ریاست جمهوری را آغاز خواهیم کرد و سپس رای نامزدهای انتخاباتی شوراهای شهر و روستا انجام می شود.

رییس ستاد انتخاباتی خوزستان گفت: خوشبختانه شاهد حضور گسترده مردم استان به پای صندوق های رای بودیم که جا دارد از مردم استان تقدیر کنیم.

وی افزود: به لحاظ کمبود تعرفه رای مشکلی نداشتیم و روند انتخابات به خوبی انجام شد.

این دوره از انتخابات در ۸۷ نقطه شهری برای ۴۷۹ کرسی شورای اسلامی شهر در خوزستان برگزار می‌شود؛ همچنین انتخابات شوراهای روستایی در ۲ هزار و ۲۲۴ نقطه روستایی برای تعیین تکلیف ۶ هزار و ۹۳۸ کرسی خواهد بود.

بر اساس آخرین گزارش ستاد انتخابات خوزستان، هم اکنون تعداد نامزدهای دارای کد شوراهای شهر سه هزار و ۳۳۷ نفر و تعداد نامزدهای دارای کد شوراهای روستایی ۱۲ هزار و ۸۷۳ نفر است.

چهار هزار و ۱۸۳ شعبه اخذ رای در خوزستان پیش بینی شده که ۲ هزار و ۲۹۶ شعبه از آنها شهری و یک هزار و ۸۸۷ شعبه روستایی است.حدود یک صد هزار نفر نیز کار برگزاری انتخابات را در خوزستان انجام می‌دهند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز (جمعه) بطور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود. در این دوره از انتخابات عبدالناصر همتی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن رضایی میرقائد و سید ابراهیم رئیسی به عنوان چهار رقیب حضور دارند و مورد قضاوت ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار واجد شرایط حضور در انتخابات قرار می گیرند که از این تعداد یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ رای اولی هستند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار