برگزاری جشن دهه کرامت با هدف دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات در نیشکر دهخدا

تاریخ انتشار: شنبه 29 خرداد 1400 | 09:57 ق.ظ
برگزاری جشن دهه کرامت با هدف دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات در نیشکر دهخدا دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از مهم‌ترین محورهای جشن دهه کرامت بود که ۲۶ خردادماه با حضور پرشور پرسنل این شرکت و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد. در حاشیه این مراسم، مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر دهخدا با تبیین اهمیت مشارکت در انتخابات، بر حضور […]

دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از مهم‌ترین محورهای جشن دهه کرامت بود که ۲۶ خردادماه با حضور پرشور پرسنل این شرکت و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

در حاشیه این مراسم، مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر دهخدا با تبیین اهمیت مشارکت در انتخابات، بر حضور حداکثری و پرشور همه پرسنل این شرکت در ۲۸ خردادماه در پای صندوق های رای تاکید کرد.

منصور همدان نژاد افزود: همه تمهیدات لازم برای مشارکت آگاهانه و پرشور پرسنل نیشکر دهخدا در انتخابات پیش رو مهیا شده است و به تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری، حماسه ای ماندگار در این انتخابات رقم خواهد خورد.

به گفته او، کشت و صنعت نیشکر دهخدا همکاری های گسترده ای با فرمانداری شهرستان باوی به منظور برگزاری هر چه بهتر انتخابات انجام شده و امکانات و عوامل مورد نیاز در اختیار این فرمانداری قرار گرفته است.

در همین زمینه، معاون کشاورزی کشت و صنعت نیشکر دهخدا نیز انتخابات را عرصه حضور و اراده مردمی برای تعیین سرنوشت کشور عنوان کرد و گفت: انتخابات عرصه بسیار مهمی برای ادا کردن دین و وظیفه خود در قبال اسلام و انقلاب است و همه باید تلاش کنند تا این انتخابات با حضور حداکثری بسیار پرشور و انقلابی برگزار شود.

حکیم ناصری از همه تلاشگران نیشکر دهخدا و خانواده‌هایشان برای حضور در این فریضه دینی و ملی دعوت کرد تا با مشارکت پرشور خود برگ زرین دیگری در کارنامه این شرکت به ثبت رسانند.

وی افزود: اقدامات لازم به منظور خدمت رسانی به عوامل برگزارکننده انتخابات انجام شده تا نقش مهم این شرکت در برگزاری هر چه باشکوه تر این رویداد مهم به نحو مطلوب به منصه ظهور برسد.

کشت و صنعت نیشکر دهخدا یکی از واحدهای هفتگانه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی است که در ۲۵ کیلومتری شمال اهواز قرار دارد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خردادماه جاری برگزار می‌شود.

توسعه نیشکر


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار