برگزاری نشست های پرسش و پاسخ با موضوع انتخابات در شرکت آبان بسپار توسعه

تاریخ انتشار: شنبه 29 خرداد 1400 | 09:51 ق.ظ
برگزاری نشست های پرسش و پاسخ با موضوع انتخابات در شرکت آبان بسپار توسعه این نشست ها با هدف دعوت به مشارکت حداکثری همراه با پرسش و پاسخ های انتخاباتی با حضور رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، مسئول معاونت سیاسی سپاه خوزستان و دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان در این شرکت برگزار شد. دعوت به مشارکت حداکثری و لزوم یک انتخاب آگاهانه […]

این نشست ها با هدف دعوت به مشارکت حداکثری همراه با پرسش و پاسخ های انتخاباتی با حضور رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، مسئول معاونت سیاسی سپاه خوزستان و دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان در این شرکت برگزار شد.

دعوت به مشارکت حداکثری و لزوم یک انتخاب آگاهانه از محورهای سخنان سخنرانان نشست های هم اندیشی و پرسش و پاسخ در شرکت آبان بسپار توسعه بود.

شرکت آبان بسپار توسعه از شرکت های تابعه توسعه نیشکر است که با هدف تامین بخشی از کالای مورد نیاز عملیات زیربنایی و آماده سازی زمین‌های کشاورزی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در خوزستان راه اندازی شد.

در آستانه برگزاری انتخابات در ۲۸ خردادماه، نشست های مختلفی با موضوع اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار شده است.

مشارکت حداکثری خانواده بزرگ توسعه نیشکر در انتخابات، حضور آگاهانه در پای صندوق رای و لزوم همکاری با فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها برای برگزاری انتخاباتی پرشور، محور نشست های هم اندیشی نهضت روشنگری است.

توسعه نیشکر


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار