جلسه شهردار اهواز با مدیران دفاتر تسهیلگری مناطق کم برخوردار برگزار شد

تاریخ انتشار: شنبه 29 خرداد 1400 | 09:27 ق.ظ
جلسه شهردار اهواز با مدیران دفاتر تسهیلگری مناطق کم برخوردار برگزار شد شهردار اهواز در جلسه با مدیران دفاتر تسهیلگری در مناطق کم برخوردار در شهر اهواز با اشاره به معضلات شهر گفت: اگرچه اهواز از مشکلات زیادی رنج می برد اما تمام این مشکلات یک راه حل دارد و آن هم، هم افزایی همه دستگاهها و صنایع با شهرداری جهت رفع مشکلات شهر است. وی یکی […]

شهردار اهواز در جلسه با مدیران دفاتر تسهیلگری در مناطق کم برخوردار در شهر اهواز با اشاره به معضلات شهر گفت: اگرچه اهواز از مشکلات زیادی رنج می برد اما تمام این مشکلات یک راه حل دارد و آن هم، هم افزایی همه دستگاهها و صنایع با شهرداری جهت رفع مشکلات شهر است.

وی یکی دیگر از نیازهای شهر را جذب سرمایه گذار عنوان کرد و افزود: جذب سرمایه گذار سبب اشتغالزایی و توسعه شهر و رونق اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شهر می شود.

نوشادی سه عامل توسعه شهر را بکارگیری تیم مدیریتی متخصص، جذب سرمایه گذار و هم افزایی صنایع و دستگاههای استان با شهرداری دانست و ادامه داد: اگر این سه امر در شهر اهواز تحقق پیدا کند، تا ۶ الی ۷سال دیگر می توان امیدوار بود که اهواز به شاخصهای استاندارد نزدیک می شود.

نوشادی با اشاره به اقدامات انجام شده جهت کار در مناطق کم برخوردار افزود: اولویت نیازمندی هر محله را بررسی کرده و طبق آن اولویتها پیش خواهیم رفت.

وی خطاب به مدیران دفاتر تسهیلگری گفت: هر موضوع و معضلی که مشاهده می کنید، گزارش دهید

این مقام مسئول تشریح کرد: سعی ما براین است تا پیش از فصل بارندگی مشکل ۱۳۹ نقطه شهر را از نظر آبگرفتگی برطرف کنیم ودر حال رفع مشکلات کوی الهادی نیز هستیم.

وی عنوان کرد: علاوه بر رسیدگی به مناطق کم برخوردار در حال رسیدگی به سایر چالش های شهر نیز هستیم از جمله اینکه در حال احیای مسیرهای ساحلی و پارکهای اطراف آنها در مناطق یک و چهار هستیم.

شهردار اهواز در پایان به مسئله فرهنگ سازی و آموزش شهروندی تاکید کرد و گفت: باید در مناطق کم برخوردار در خصوص مواردی مانند بیرون گذاشتن زباله راس ساعت اعلام شده و یا رعایت نظافت و بهداشت شهر فرهنگ سازی شود.

گفتنی است در این جلسه مدیران دفاتر تسهیلگری مشکلات محلات حوزه کاری خود را مطرح کردند و شهردار اهواز با مدیران مناطق طی ارتباط مستقیم دستور رفع مشکلات و معضلات مطرح شده را صادر کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار