برگزاری انتخابات جلوه عملی تحقق مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران است

تاریخ انتشار: شنبه 29 خرداد 1400 | 09:55 ق.ظ
برگزاری انتخابات جلوه عملی تحقق مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران است حجت الاسلام جلیل علی نژاد به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: انتخابات ریاست جمهوری هم از بعد داخلی و هم اینکه به لحاظ بین المللی از اهمیت زیادی برخوردار است؛ بالاخره از منظر داخلی، قدرت نظام به مشارکت مردم وابسته است. وی برگزاری انتخابات را جلوه عملی تحقق مردم سالاری دینی در […]

حجت الاسلام جلیل علی نژاد به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: انتخابات ریاست جمهوری هم از بعد داخلی و هم اینکه به لحاظ بین المللی از اهمیت زیادی برخوردار است؛ بالاخره از منظر داخلی، قدرت نظام به مشارکت مردم وابسته است.
وی برگزاری انتخابات را جلوه عملی تحقق مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و عنوان کرد: وقتی که کشور با رای مردم اداره می شود؛ قطعا باید توجه ویژه ای به مقوله انتخابات داشته باشیم؛ لذا باید به این رکن اساسی مردمسالاری دینی اهمیت خاصی بدهیم کما اینکه چنین موضوعی را در طول ۴۰ سال اخیر ثابت کرده ایم.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان خوزستان در ادامه گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رای آینده کشور را بیمه خواهد کرد و در حقیقت چشم اندازی را برای ایران اسلامی ترسیم می کنند؛ لذا انتخابات برای جمهوری اسلامی یک ذخیره است.

معاون کشاورزی شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان هم به ابعاد جهانی انتخابات ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم به اهمیت انتخابات از منظر بین المللی هم نگاهی بیاندازیم باید به این موضوع بیاندیشیم که حضور حداقلی بهانه ای برای سو استفاده دشمنان خواهد شد.

مهندس احمد ابراهیمیان تاکید کرد: حضور مردم در انتخابات برای کشورمان قدرت محسوب می شود و هرچه مشارکت بیشتر باشد دشمنان و بدخواهان دچار رعب و وحشت می شوند؛ بنابراین چنین موضوعی نقطه امیدی برای جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار